Menu

iPhone scherm reparatie bij Amac

Iphone-scherm defect?

Is het scherm van jouw iPhone defect?
Wat vervelend! Geen paniek, want wij lossen het voor je op.
Als erkende Apple serviceprovider gebruiken we uitlsuitend originele Apple-onderdelen en maken we jouw iPhone-scherm weer zo goed als nieuw.
Bij één van onze 13 servicewinkels wordt jouw iPhone-scherm vaak dezelfde dag nog gerepareerd! Is er geen servicewinkel bij jou in de buurt en lever je jouw iPhone liever dicht bij huis in? Dan kun je natuurlijk ook terecht bij je dichtstbijzijnde Amac-winkel.

Grootste Apple Authorized Service Provider
met ruim 15 jaar ervaring

12 winkels met eigen technische dienst

Originele Apple onderdelen

Originele Apple onderdelen

Kom je jouw iPhone inleveren voor reparatie?

De volgende stappen helpen jou bij het snel en eenvoudig inleveren van jouw iPhone.

Maak een back-up.

We willen niet dat je na de reparatie al je bestanden en foto’s kwijt bent.
Vergeet daarom nooit eerst een back-up te maken, voordat je jouw iPhone inlevert.

Zet "Zoek mijn" uit.

Voor elke iPhone-reparatie dient de "Zoek mijn"-functie uit te staan.
Staat dit niet uit? Dan kunnen wij je iPhone helaas niet in reparatie nemen.

Wis je gegevens.

Voordat wij je iPhone innemen, wissen we eerst al je gegevens. Zo blijven alle privacygevoelige data alleen bekend voor jou.
Je kunt je gegevens ook alvast zelf wissen door de fabrieksinstellingen te herstellen. Dat scheelt ons weer wat tijd en zo heb jij sneller jouw gerepareerde iPhone terug.

De iPhone schermreparatie tarieven

Model Prijs
iPhone 5s/6/SE(1e gen, 2016) € 179,-
iPhone 6s/7/8/ € 183,48
iPhone SE(2e gen, 2020, 3e gen, 2022) € 183,48
iPhone 6 Plus € 199,-
iPhone 6s Plus, 7 Plus, 8 Plus € 201,53
iPhone X, Xs € 342,70
iPhone Xs Max € 393,33
iPhone Xr € 228,62
iPhone 11 Pro € 342,70
iPhone 11 Pro Max € 393,33
iPhone 12 € 342,70
iPhone 12 Mini € 281,94
iPhone 12 Pro € 342,70
iPhone 12 Pro Max € 393,33
iPhone 13 € 342,70
iPhone 13 Mini € 281,94
iPhone 13 Pro € 342,70
iPhone 13 Pro Max € 393,33

Hoe verloopt het reparatie proces?

Inname in winkel

Tijdens de inname nemen we zorgvuldig de klacht met je door.

Bij de inname maken we foto's van je iPhone om er voor te zorgen dat er geen misverstanden ontstaan over de staat van jouw iPhone.

Transport

Je iPhone wordt apart verpakt in een daarvoor bestemde doos zodat je kostbare toestel niet beschadigd.

De koerier haalt alle apparaten op bij de winkel en levert ze af bij onze technische dienst in Utrecht.

Diagnose

Door middel van diagnostische test software van Apple gaan we op zoek naar eventuele problemen met je iPhone.

Hebben we het probleem gevonden dan bestellen we direct de benodigde onderdelen, deze worden in de meeste gevallen de volgende dag geleverd.

Reparatie

Als alle onderdelen aanwezig zijn gaan we direct over tot repartie. 

Je iPhone wordt gerepareerd door Apple gecertifceerde reparateurs en we gebruiken uitsluitend originele Appleonderdelen.

Test

Je iPhone wordt apart verpakt in een daarvoor bestemde doos zodat je kostbare toestel niet beschadigd.

De koerier haalt alle apparaten op bij de winkel en levert ze af bij onze technische dienst in Utrecht.

Retour naar winkel

Nadat alle test geslaagd zijn zorgt onze logistieke afdeling dat je iPhone zorgvuldig verpakt en opgestuurd naar de winkel van je keuze.

Je kan weer aan de slag

Als je iPhone is aangekomen in de winkel krijg je een seintje dat je je iPhone kan komen ophalen.

Heb je hulp nodig met het instellen van je iPhone dan helpen we je in de winkel graag verder.

Recycling

Het kan zijn dat bijvoorbeeld de batterij, de behuizing of het beeldscherm van jouw Apple-device toe is aan vervanging.
Wij vervangen natuurlijk deze onderdelen, maar wat ook belangrijk is: we sturen al jouw oude en kapotte onderdelen terug naar Apple.
Hier worden namelijk alle elektronische apparaten zorgvuldig gerecycled en dat scheelt veel elektronisch afval. Vervang jij dus bijvoorbeeld je batterij bij Amac, dan is dat fijn voor jou én fijn voor het milieu!

Lees meer over Apple en het milieu

Amac Support

Maak online je afspraak.

Heb je fysieke schade of ben je met bovenstaande stappen erachter gekomen dat je een hardware probleem hebt? Maak dan een reparatie-afspraak in één van onze 50 winkels.

Maak afspraak

Prijsindicatie

Bekijk onze prijzen.

Elk apparaat en elk onderdeel heeft zijn eigen kosten. Bekijk hier hoeveel jouw reparatie zou kosten. Deze prijzen zijn slechts een indicatie. De definitieve prijs krijg je als offerte bij de reparatie.

Binnenkort beschikbaar

Amac-winkels

Vind jouw Amac-winkel.

Heb je een vraag? Of ben je van plan om langs te komen voor reparatie? Bekijk dan hier waar jouw dichtsbijzijnde Amac-winkel is. Met 50 winkels is er altijd wel één bij jou in de buurt.

Vind een winkel

Veel gestelde vragen.

  • Hoe verloopt het reparatieproces?

    Wanneer je jouw iPhone inlevert voor reparatie, vragen we bij inname om je persoonlijke gegevens. Zo kunnen we contact met je op de kunnen nemen en zo weten we zeker dat we de juiste persoon het juiste apparaat teruggeven. Zodra jouw iPhone is gearriveerd op onze technische dienst zullen we de iPhone uitgebreid testen om de oorzaak van jouw probleem te achterhalen. Valt het de iPhone buiten garantie of gaat het om schade aan de iPhone? Dan sturen we je een prijsopgave van de onderdelen die nodig zijn om jouw probleem te verhelpen. Wanneer het probleem onder garantie blijkt te vallen, zal de reparatie natuurlijk zonder kosten zijn. Zodra de reparatie is afgerond doen we nog een laatste check, poetsen we jouw iPhone mooi op en sturen we deze terug naar de winkel waar jij na het ophalen weer kan genieten van jouw iPhone!

  • Hoeveel kost mijn reparatie?

    Er zijn veel verschillende prijzen, afhankelijk van het onderdeel dat vervangen dient te worden en het model iPhone. Je kan jouw specifieke iPhone en onderdeel opzoeken in onze serviceprijzen tool**. Hieruit komt dan een prijsindicatie. Ga je niet akkoord met de offerte die je na onderzoek krijgt om wat voor reden dan ook, dan heb je alleen de onderzoekskosten van € 39,95 voor iPhone.
    ** Binnenkort beschikbaar
  • Hoe lang duurt mijn reparatie?

    Heb je een afspraak in onze ‘Same Day’ stores? Dan streven we ernaar om jouw reparatie inclusief de benodigde testen en kalibratie in ongeveer 2 uur uit te voeren. Dit kan natuurlijk alleen als we de benodigde onderdelen op voorraad hebben. Mocht het benodigde onderdeel net niet op voorraad zijn, nemen we je reparatie wel direct in behandeling. Het duurt ongeveer 1 werkdag voor wij het correcte onderdeel binnenkrijgen waarna we direct de reparatie voort zullen zetten. Uiteraard houden we je hierbij op de hoogte over de voortgang.

    Bij onze overige winkels wordt de iPhone doorgestuurd naar onze centrale technische dienst, waar we na ontvangst aan de slag gaan om zo snel mogelijk jouw probleem te verhelpen. We houden je hierbij voortdurend op de hoogte. De doorloop tijd is hier ongeveer 1 week.

  • Krijg ik een nieuw of refurbished apparaat?

    Wanneer een iPhone, iPad of Apple Watch wordt omgeruild, bestellen wij een vervangend toestel bij Apple. Apple kan dan 2 type apparaten aanleveren; gloednieuw of remanufactured. Als een apparaat remanufactured is, betekent dit dat het een nieuw geproduceerd apparaat is, waar mogelijk een onderdeel in zit dat eerder in een ander apparaat heeft gezeten. Het gaat hier dan uitsluitend om niet-slijtage onderdelen zoals de camera, het moederbord of een afdekplaatje. Alles aan de buitenkant is dan altijd nieuw (scherm, behuizing en ook accu). Je kan het zien als een nieuwe apparaat dat van de band rolt, waar een onderdeel zonder negatief effect kon worden geplaatst uit een ander toestel. Remanufactured apparaten worden gezien als nieuwe en perfecte iPhones, iPads en Apple Watches, omdat ze zo gebouwd zijn en door dezelfde kwaliteitscontrole gaan als retail-modellen. Je krijgt dus eigenlijk een gloednieuwe die een klein beetje extra meehelpt het milieu te sparen! Het is natuurlijk niet nodig om een nieuwe camera te produceren wanneer er al een goed werkende gemaakt is. Zo ben je onbewust duurzaam bezig.

    Wanneer een apparaat refurbished is, betekent dit dat het apparaat al bestond en dat alleen de kapotte onderdelen zijn vervangen voor nieuwe. Dit voldoet niet aan de Apple kwaliteit. Apple levert daarom nooit refurbished apparaten bij een reparatie.
    Het omruilen van een Mac is uiterst zeldzaam, maar mocht dit gebeuren, dan zijn deze nieuw.
    Het is niet mogelijk om te kiezen voor een gloednieuw of remanufactured model en de keuze wordt willekeurig gemaakt door Apple.
  • Verlies ik mijn data?

    Om jouw privacy te beschermen zullen wij altijd jouw iPhone wissen voordat we starten met de diagnose. Zorg dus dat je een goede back-up maakt, bijvoorbeeld in de iCloud of op je computer. Heb je hulp nodig bij het maken en/of terugzetten van een goede back-up? Via Amac Support zijn we je graag van dienst!
  • Wat gebeurt er met mijn privégegevens tijdens een reparatie?

    Uw privégegevens blijven privé. Onze monteurs hebben geen toegang tot je systeem en hebben dit ook niet nodig. iPhones, iPads, iPods en Macs kunnen opgestart worden in een speciale diagnosemodus waarin wij alleen de hardware (onderdelen) kunnen testen. Onze monteurs zijn vanuit Amac en Apple ook verboden om naar je inloggegevens te vragen (mede vanwege de AVG-wetgeving). Echter geldt hier wel een uitzondering. Als uit onderzoek blijkt dat het probleem dieper ligt en onze monteurs het systeem moeten testen (vooral bij software gerelateerde klachten), zijn zij wel toegestaan om naar je inloggegevens te vragen. Anders kunnen zij hun werk niet doen.
  • Waarom moet de "Zoek mijn"-functie uit?

    Wanneer "Zoek mijn" nog actief is op het serienummer van jouw iPhone, is het voor ons wij helaas niet mogelijk om een reparatie aan te maken.

    Lees hier meer over "Zoek mijn" en hoe je dit uit kunt schakelen: Apple Support

  • Hebben jullie onderdelen op voorraad?

    Jazeker, voor alle recente modellen iPhone hebben we een ruime hoeveelheid onderdelen beschikbaar. Voor oudere modellen kan het voorkomen dat we onderdelen niet op voorraad hebben maar deze wel 1 werkdag na start van de reparatie kunnen inbouwen.

iPhone-reparateur

Ik ben Eline, iPhone-reparateur bij Amac.

Ik ben gek op iPhone en ik vind dat een iPhone altijd perfect moet werken. Is er iets niet helemaal goed aan jouw iPhone? Maak een afspraak met een van onze iPhone-reparateurs, dan lossen wij het voor je op. 

iPhone-reparateur

Ik ben Eline, iPhone-reparateur bij Amac.

Ik ben gek op iPhone en ik vind dat een iPhone altijd perfect moet werken. Is er iets niet helemaal goed aan jouw iPhone? Maak een afspraak met een van onze iPhone-reparateurs, dan lossen wij het voor je op.

iPhone scherm reparatie bij Amac

Iphone-scherm defect?

Is het scherm van jouw iPhone defect?
Wat vervelend! Geen paniek, want wij lossen het voor je op.
Als erkende Apple serviceprovider gebruiken we uitlsuitend originele Apple-onderdelen en maken we jouw iPhone-scherm weer zo goed als nieuw.
Bij één van onze 13 servicewinkels wordt jouw iPhone-scherm vaak dezelfde dag nog gerepareerd! Is er geen servicewinkel bij jou in de buurt en lever je jouw iPhone liever dicht bij huis in? Dan kun je natuurlijk ook terecht bij je dichtstbijzijnde Amac-winkel.

Grootste Apple Authorized Service Provider
met ruim 15 jaar ervaring

12 winkels met eigen technische dienst

Originele Apple onderdelen

Apple gecertificeerde technici

Kom je jouw iPhone inleveren voor reparatie?

De volgende stappen helpen jou bij het snel en eenvoudig inleveren van jouw iPhone.

Back-up

Maak een back-up.

We willen niet dat je na de reparatie al je bestanden en foto’s kwijt bent.
Vergeet daarom nooit eerst een back-up te maken, voordat je jouw iPhone inlevert.

Activeringsslot

Zet "Zoek mijn" uit.

Voor elke iPhone-reparatie dient de "Zoek mijn"-functie uit te staan.
Staat dit niet uit? Dan kunnen wij je iPhone helaas niet in reparatie nemen.

Fabrieksinstellingen

Wis je gegevens.

Voordat wij je iPhone innemen, wissen we eerst al je gegevens. Zo blijven alle privacygevoelige data alleen bekend voor jou.
Je kunt je gegevens ook alvast zelf wissen door de fabrieksinstellingen te herstellen.
Dat scheelt ons weer wat tijd en zo heb jij sneller jouw gerepareerde iPhone terug.

De iPhone schermreparatie tarieven

Model Prijs
iPhone 5s/6/SE(1e gen, 2016) € 179,-
iPhone 6s/7/8/ € 183,48
iPhone SE(2e gen, 2020, 3e gen, 2022) € 183,48
iPhone 6 Plus € 199,-
iPhone 6s Plus, 7 Plus, 8 Plus € 201,53
iPhone X, Xs € 342,70
iPhone Xs Max € 393,33
iPhone Xr € 228,62
iPhone 11 Pro € 342,70
iPhone 11 Pro Max € 393,33
iPhone 12 € 342,70
iPhone 12 Mini € 281,94
iPhone 12 Pro € 342,70
iPhone 12 Pro Max € 393,33
iPhone 13 € 342,70
iPhone 13 Mini € 281,94
iPhone 13 Pro € 342,70
iPhone 13 Pro Max € 393,33

Amac Support

Maak online je afspraak.

Heb je fysieke schade of ben je met bovenstaande stappen erachter gekomen dat je een hardwareprobleem hebt? Maak dan een reparatie-afspraak in één van onze 50 winkels.

Maak afspraak

Prijsindicatie

Bekijk onze prijzen.

Elk apparaat en elk onderdeel heeft zijn eigen kosten. Bekijk hier hoeveel jouw reparatie zou kosten. Deze prijzen zijn slechts een indicatie. De definitieve prijs krijg je als offerte bij de reparatie.

Binnenkort beschikbaar

Amac-winkels

Vind jouw Amac-winkel.

Heb je een vraag? Of ben je van plan om langs te komen voor reparatie? Bekijk dan hier waar jouw dichtsbijzijnde Amac-winkel is. Met 50 winkels is er altijd wel één bij jou in de buurt.

Vind een winkel

Hoe verloopt het reparatie proces?

Inname in winkel

Tijdens de inname nemen we zorgvuldig de klacht met je door. Ook maken we nauwkeurige foto’s van je iPhone, om zo de uiterlijke staat te bepalen.

Transport

Je iPhone wordt apart en zorgvuldig ingepakt, zodat deze niet beschadigt. De koerier haalt vervolgens alle apparaten op bij de winkel en levert deze af bij onze technische dienst in Utrecht.

Diagnose

Door middel van diagnostische test sofware van Apple gaan we op zoek naar eventuele problemen met je iPhone.

Hebben we het probleem gevonden dan bestellen we direct de benodigde onderdelen, deze worden in de meeste gevallen de volgende dag geleverd.

Reparatie

Als alle onderdelen aanwezig zijn gaan we direct over tot repartie. 

Je iPhone wordt gerepareerd door Apple gecertifceerde reparateurs en we gebruiken uitsluitend originele Apple onderdelen.

Test

Na reparatie wordt je iPhone getest of het probleem opgelost is en op complete werking van het apparaat.

Functioneert het apparaat niet naar behoren dan wordt een herdiagnose uitgevoerd. 

Retour naar winkel

Nadat alle test geslaagd zijn zorgt onze logistieke afdeling dat je iPhone zorgvuldig verpakt en opgestuurd naar de winkel van je keuze.

Je kan weer aan de slag

Als je iPhone is aangekomen in de winkel krijg je een seintje dat je je iPhone kan komen ophalen.

Heb je hulp nodig met het instellen van je iPhone dan helpen we je in de winkel graag verder.

Recycling

Het kan zijn dat bijvoorbeeld de batterij, de behuizing of het beeldscherm van jouw Apple-device toe is aan vervanging.
Wij vervangen natuurlijk deze onderdelen, maar wat ook belangrijk is: we sturen al jouw oude en kapotte onderdelen terug naar Apple.
Hier worden namelijk alle elektronische apparaten zorgvuldig gerecycled en dat scheelt veel elektronisch afval. Vervang jij dus bijvoorbeeld je batterij bij Amac, dan is dat fijn voor jou én fijn voor het milieu!

Lees meer over Apple en het milieu

Amac Support

Diensten en oplossingen.

Heb je een vraag over (de software van) je Apple-product of wil je weten welke diensten Amac nog meer aanbiedt?

Meer informatie

Inruilkorting

Meer recyclen.
Minder betalen.

Bereken je inruilwaarde

Veel gestelde vragen.

  • Hoe verloopt het reparatieproces?

    Wanneer je jouw iPhone inlevert voor reparatie, vragen we bij inname om je persoonlijke gegevens. Zo kunnen we contact met je op de kunnen nemen en zo weten we zeker dat we de juiste persoon het juiste apparaat teruggeven. Zodra jouw iPhone is gearriveerd op onze technische dienst zullen we de iPhone uitgebreid testen om de oorzaak van jouw probleem te achterhalen. Valt het de iPhone buiten garantie of gaat het om schade aan de iPhone? Dan sturen we je een prijsopgave van de onderdelen die nodig zijn om jouw probleem te verhelpen. Wanneer het probleem onder garantie blijkt te vallen, zal de reparatie natuurlijk zonder kosten zijn. Zodra de reparatie is afgerond doen we nog een laatste check, poetsen we jouw iPhone mooi op en sturen we deze terug naar de winkel waar jij na het ophalen weer kan genieten van jouw iPhone!

  • Hoeveel kost mijn reparatie?

    Er zijn veel verschillende prijzen, afhankelijk van het onderdeel dat vervangen dient te worden en het model iPhone. Je kan jouw specifieke iPhone en onderdeel opzoeken in onze serviceprijzen tool**. Hieruit komt dan een prijsindicatie. Ga je niet akkoord met de offerte die je na onderzoek krijgt om wat voor reden dan ook, dan heb je alleen de onderzoekskosten van € 39,95 voor iPhone.
  • Hoe lang duurt mijn reparatie?

    Heb je een afspraak in onze ‘Same Day’ stores? Dan streven we ernaar om jouw reparatie inclusief de benodigde testen en kalibratie in ongeveer 2 uur uit te voeren. Dit kan natuurlijk alleen als we de benodigde onderdelen op voorraad hebben. Mocht het benodigde onderdeel net niet op voorraad zijn, nemen we je reparatie wel direct in behandeling. Het duurt ongeveer 1 werkdag voor wij het correcte onderdeel binnenkrijgen waarna we direct de reparatie voort zullen zetten. Uiteraard houden we je hierbij op de hoogte over de voortgang.

    Bij onze overige winkels wordt de iPhone doorgestuurd naar onze centrale technische dienst, waar we na ontvangst aan de slag gaan om zo snel mogelijk jouw probleem te verhelpen. We houden je hierbij voortdurend op de hoogte. De doorloop tijd is hier ongeveer 1 week.

  • Krijg ik een nieuw of refurbished apparaat?

    Wanneer een iPhone, iPad of Apple Watch wordt omgeruild, bestellen wij een vervangend toestel bij Apple. Apple kan dan 2 type apparaten aanleveren; gloednieuw of remanufactured. Als een apparaat remanufactured is, betekent dit dat het een nieuw geproduceerd apparaat is, waar mogelijk een onderdeel in zit dat eerder in een ander apparaat heeft gezeten. Het gaat hier dan uitsluitend om niet-slijtage onderdelen zoals de camera, het moederbord of een afdekplaatje. Alles aan de buitenkant is dan altijd nieuw (scherm, behuizing en ook accu). Je kan het zien als een nieuwe apparaat dat van de band rolt, waar een onderdeel zonder negatief effect kon worden geplaatst uit een ander toestel. Remanufactured apparaten worden gezien als nieuwe en perfecte iPhones, iPads en Apple Watches, omdat ze zo gebouwd zijn en door dezelfde kwaliteitscontrole gaan als retail-modellen. Je krijgt dus eigenlijk een gloednieuwe die een klein beetje extra meehelpt het milieu te sparen! Het is natuurlijk niet nodig om een nieuwe camera te produceren wanneer er al een goed werkende gemaakt is. Zo ben je onbewust duurzaam bezig.

    Wanneer een apparaat refurbished is, betekent dit dat het apparaat al bestond en dat alleen de kapotte onderdelen zijn vervangen voor nieuwe. Dit voldoet niet aan de Apple kwaliteit. Apple levert daarom nooit refurbished apparaten bij een reparatie.
    Het omruilen van een Mac is uiterst zeldzaam, maar mocht dit gebeuren, dan zijn deze nieuw.
    Het is niet mogelijk om te kiezen voor een gloednieuw of remanufactured model en de keuze wordt willekeurig gemaakt door Apple.
  • Verlies ik mijn data?

    Om jouw privacy te beschermen zullen wij altijd jouw iPhone wissen voordat we starten met de diagnose. Zorg dus dat je een goede back-up maakt, bijvoorbeeld in de iCloud of op je computer. Heb je hulp nodig bij het maken en/of terugzetten van een goede back-up? Via Amac Support zijn we je graag van dienst!
  • Waarom moet de "Zoek mijn"-functie uit?

    Wanneer "Zoek mijn" nog actief is op het serienummer van jouw iPhone, is het voor ons wij helaas niet mogelijk om een reparatie aan te maken.

    Lees hier meer over "Zoek mijn" en hoe je dit uit kunt schakelen: Apple Support

  • Hebben jullie onderdelen op voorraad?

    Jazeker, voor alle recente modellen iPhone hebben we een ruime hoeveelheid onderdelen beschikbaar. Voor oudere modellen kan het voorkomen dat we onderdelen niet op voorraad hebben maar deze wel 1 werkdag na start van de reparatie kunnen inbouwen.

iPhone-reparateur

Ik ben Eline, iPhone-reparateur bij Amac.

Ik ben gek op iPhone en ik vind dat een iPhone altijd perfect moet werken. Is er iets niet helemaal goed aan jouw iPhone? Maak een afspraak met een van onze iPhone-reparateurs, dan lossen wij het voor je op. 

iPhone-reparateur

Ik ben Eline, iPhone-reparateur bij Amac.

Ik ben gek op iPhone en ik vind dat een iPhone altijd perfect moet werken. Is er iets niet helemaal goed aan jouw iPhone? Maak een afspraak met een van onze iPhone-reparateurs, dan lossen wij het voor je op.

Ontdek onze winkels bij jou in de buurt
Amsterdam
Prins Hendrikkade 26
Arnhem
Roggestraat 13 a
Den Haag
Wagenstraat 10
Groningen
Westerkade 7
Rotterdam Lijnbaan
Lijnbaan 79 b/c
Utrecht The Wall
Proostwetering 9
Bekijk alle winkels
Ontdek nu Klaar met ontdekken
Ontdek onze winkels bij jou in de buurt
Amsterdam
Prins Hendrikkade 26
Arnhem
Roggestraat 13 a
Den Haag
Wagenstraat 10
Groningen
Westerkade 7
Rotterdam Lijnbaan
Lijnbaan 79 b/c
Utrecht The Wall
Proostwetering 9
Bekijk alle winkels
Ontdek nu Klaar met ontdekken