Menu

Bezorgen & afhalen

Thuis laten bezorgen

Levertijden

Bezorgen per briefpost

Bezorgen per pakket

Bezorgen tijdens feestdagen 

Bestelling niet op voorraad?

Thuis laten bezorgen

Bij Amac wordt jouw online bestelling altijd gratis thuisbezorgd. Amac werkt hiervoor samen met PostNL en Trunkrs.

Afhankelijk van het formaat van je bestelling en de bestelwaarde, kan deze als briefpost of als pakket bezorgd worden. Het levermoment kan verschillen tussen deze twee verzendopties en is daarbij ook afhankelijk van de dag dat jouw bestelling door ons aangeboden wordt aan PostNL. Voor een algemeen overzicht van de bezorgdagen, bekijk ook de PostNL-klantenservicepagina.

Trunkrs bezorgt tussen 17:00 en 22:00 en uiteraard is ook deze bezorgoptie gratis.

Levertijden

Jouw online bestelling wordt volgens onderstaand schema thuisbezorgd, mits deze:

Besteld  Ontvang pakket op Ontvang briefpost op
Maandag 09:00 t/m dinsdag 08:59 Dinsdag voor 22:00 Dinsdag voor 18:00
Dinsdag 09:00 t/m woensdag 08:59 Woensdag voor 22:00 Woensdag voor 18:00
Woensdag 09:00 t/m donderdag 08:59 Donderdag voor 22:00 Donderdag voor 18:00
Donderdag 09:00 t/m vrijdag 08:59 Vrijdag voor 22:00 Vrijdag voor 18:00
Vrijdag 09:00 t/m vrijdag 19:59 Zaterdag voor 21:30 Zaterdag voor 18:00
Vrijdag 20:00 t/m maandag voor 08:59 Dinsdag voor 22:00 Dinsdag voor 18:00
     

Bezorging per briefpost

Bestellingen die klein genoeg zijn voor de brievenbus én beneden een bepaalde bestelwaarde, worden als briefpost geleverd.

Verzendbevestiging
Zodra wij je bestelling in het magazijn verwerkt hebben, ontvang je van ons een verzendbevestiging per e-mail. Je bestelling wordt dan dezelfde dag nog aangeboden aan PostNL.

Track & Trace
Bij briefpost is er geen Track & Trace mogelijk, maar via de PostNL-app kan je wel 's ochtends al zien of en zo ja, welke post er naar je onderweg is. Lees ook de pagina 'Ontvang ik vandaag post?' van PostNL.

Wanneer je niet thuis bent
Je hoeft niet thuis te zijn bij het bezorgmoment, omdat het pakketje in de brievenbus past.

Bezorging per pakket

Bestellingen die te groot zijn voor de brievenbus óf boven een bepaalde bestelwaarde, worden via de pakketdienst van PostNL of Trunkrs geleverd.

Verzendbevestiging
Zodra wij je bestelling in het magazijn verwerkt hebben, ontvang je van ons een verzendbevestiging per e-mail. Je bestelling wordt dan dezelfde dag nog aangeboden aan PostNL of Trunkrs.

Track & Trace
Zodra wij het pakket aan PostNL of Trunkrs aangeboden hebben, ontvang je van PostNL of Trunkrs een e-mail met een Track & Trace-code. Hiermee kun je jouw bestelling volgen en tevens het bezorgmoment nog aanpassen vóór de eerste bezorgpoging. Bij Trunkrs kun je via de klantenservice tot vlak voor het bezorgmoment een bericht doorgeven aan de chauffeur. 

Wanneer je niet thuis bent
Indien je niet thuis bent bij het bezorgmoment, zijn er de onderstaande mogelijkheden. Voor meer informatie, lees ook de pagina 'Niet thuis bij bezorging pakket' van PostNL.

  • Vaak is het mogelijk om nog vóór de bezorgpoging een ander bezorgmoment te kiezen. Dit doe je via Track & Trace van PostNL.
  • Bij een mislukte bezorgpoging geeft de bezorger je pakket af bij de buren. Lukt dit niet, dan laat de bezorger een kaartje bij je achter. Hierop staat waar je jouw pakket kunt afhalen. Deze informatie vind je ook via Track & Trace. PostNL bewaart je pakket één week voor je op een PostNL-locatie. Daarna sturen zij het terug naar Amac.

Wanneer je pakket door PostNL retour gestuurd is naar Amac, neem dan z.s.m. contact op met Amac klantenservice.

Als je de bezorging van Trunkrs mist, neemt de klantenservice contact met je op voor het inplannen van een nieuw bezorgmoment. 

Bestelling niet op voorraad?

Voor artikelen die niet op voorraad zijn in de webshop kunnen twee verschillende levertijden van toepassing zijn. Sommige artikelen kunnen binnen 14 werkdagen geleverd worden. Dit wordt dan ook aangegeven bij het artikel. Soms komt het echter voor dat de levertijd onbekend is. Bij deze artikelen wordt dan aangegeven 'product niet op voorraad'. Je dient dan rekening te houden met een langere levertijd.

Bestelling met meerdere artikelen
Heb je een bestelling geplaatst met artikelen die niet allemaal direct leverbaar zijn? Dan streven we ernaar om de bestelling in één keer uit te leveren zodra deze compleet is. Afhankelijk van de levertijd van de artikelen die niet op voorraad zijn, kan er een deellevering plaatsvinden.

 

Is er iets toch niet helemaal duidelijk? Neem contact op

Stel je vraag via onze klantenservice pagina.

Kunnen we je ergens anders mee helpen?

Bestellen & Betalen

Retourneren & annuleren

Garantie & voorwaarden

Reparatie & herstel

Inruilservice

Introductietraining

Kunnen we je ergens anders mee helpen?

Bestellen & Betalen

Retourneren & annuleren

Garantie & Voorwaarden

Ontdek onze winkels bij jou in de buurt
Amsterdam
Prins Hendrikkade 26
Arnhem
Roggestraat 13 a
Den Haag
Wagenstraat 10
Groningen
Westerkade 7
Rotterdam Lijnbaan
Lijnbaan 79B/C
Utrecht The Wall
Proostwetering 9
Bekijk alle winkels
Ontdek nu Klaar met ontdekken
Ontdek onze winkels bij jou in de buurt
Amsterdam
Prins Hendrikkade 26
Arnhem
Roggestraat 13 a
Den Haag
Wagenstraat 10
Groningen
Westerkade 7
Rotterdam Lijnbaan
Lijnbaan 79B/C
Utrecht The Wall
Proostwetering 9
Bekijk alle winkels
Ontdek nu Klaar met ontdekken