

Amac klantenservice
Veelgestelde vragen
Wat is de levertijd van een bestelling?
Morgen thuisbezorgd: je bestelling wordt de eerst volgende dag bezorgd tussen 08:00 en 23:00 's avonds.
Op voorraad in een winkel: je kunt het product ophalen in een winkel met voorraad. Ook is het mogelijk het product te bestellen via de website. De levertijd is dan ongeveer 14 dagen.
1- 5 weken: deze producten hebben wij niet op voorraad. Deze artikelen hebben een langere levertijd.
Ik heb geen Track & Trace ontvangen. Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Je ontvangt de Track & Trace code van je bestelling, nadat wij je bestelling hebben overgedragen aan de vervoerder. Je ontvangt van PostNL of Trunkrs een e-mail met daarin de Track & Trace code. De e-mail wordt vaak 's avonds of 's nachts verzonden. Geen e-mail gekregen? Check dan je spamfilter. Ook daar geen e-mail? Mogelijk ging er iets verkeerd. Je kunt contact opnemen met onze klantenservice. Je vindt hieronder de contactmogelijkheden van onze klantenservice.
Waar kan ik terecht voor zakelijke dienstverlening?
Ook professionals kunnen bij ons terecht. Kijk voor al onze diensten en contactgegevens op de website van Amac Pro.
Contact opnemen met Amac
Bel je liever dan dat je chat via WhatsApp, iMessage of onze live chat? Geen probleem! We zijn ook telefonisch bereikbaar.
Maandag: | 13:00 - 16:30 |
Di t/m vr: |
09:30 - 16:30 Hemelvaart gesloten |
Zaterdag: | Gesloten |
(lokaal tarief)
Inruilservice
Upgrade je device.
Ontvang gelijk korting met de Amac inruilservice. Een van onze medewerkers bepaalt de waarde die gelijk wordt verrekend met je nieuwe aanwinst.
Reparatie
Door Apple gecertificeerde service
Waar je je Apple-apparaat ook hebt gekocht: service en reparatie door de mensen die ‘m het beste kennen, met originele Apple-onderdelen.
A-Mac B.V.
Proostwetering 13
3543 AB Utrecht
KVK: 30194102
BTW: NL813220440B01


Amac klantenservice
Veelgestelde vragen
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Morgen thuisbezorgd: je bestelling wordt de eerst volgende dag bezorgd tussen 08:00 en 23:00 's avonds
Op voorraad in een winkel: je kunt het product ophalen in een winkel met voorraad. Ook is het mogelijk het product te bestellen via de website. De levertijd is dan ongeveer 14 dagen.
1-5weken: deze producten hebben wij niet op voorraad. Deze artikelen hebben een langere levertijd;.
Ik heb geen Track & Trace ontvangen. Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Je ontvangt de Track & Trace code van je bestelling, nadat wij je bestelling hebben overgedragen aan de vervoerder. Je ontvangt van PostNL of Trunkrs een e-mail met daarin de Track & Trace code. De e-mail wordt vaak 's avonds of 's nachts verzonden. Geen e-mail gekregen? Check dan je spamfilter. Ook daar geen e-mail? Mogelijk ging er iets verkeerd. Je kunt contact opnemen met onze klantenservice. Je vindt hieronder de contactmogelijkheden van onze klantenservice.
Waarom betaal ik geen BTW bij aankoop van een refurbished iPhone?
Je betaalt bij ons geen BTW op een aankoop op een refurished iPhone. Daarom zie je bij het afrekenen en op de factuur bedrag een BTW bedrag van €0.00
Chat met Amac
Bel met Amac
Bel je liever dan dat je chat via WhatsApp, iMessage of onze live chat? Geen probleem! We zijn ook telefonisch bereikbaar.
(lokaal tarief)
Maandag: | 13:00 - 16:30 | ||
Dinsdag t/m vrijdag: |
10:30 - 16:30 Hemelvaart gesloten |
||
Zaterdag: | Gesloten |
Inruilservice
Upgrade je device.
Ontvang gelijk korting met de Amac inruilservice. Een van onze medewerkers bepaalt de waarde die gelijk wordt verrekend met je nieuwe aanwinst.
Reparatie
Door Apple gecertificeerde service
Waar je jouw Apple-apparaat ook hebt gekocht: service en reparatie door de mensen die ‘m het beste kennen, met originele Apple-onderdelen.
A-Mac B.V.
Proostwetering 13
3543 AB Utrecht
KVK: 30194102
BTW: NL813220440B01