

Amac klantenservice
Veelgestelde vragen
Ik plaatste een bestelling voor een nieuwe iPhone. Wanneer krijg ik mijn bestelling
Dank voor je bestelling! Vanaf vrijdag 22 september maken wij de eerste klant blij met een nieuwe iPhone. Bij introductie is de vraag naar iPhones ontzettend groot en de beschikbare voorraad klein. Daardoor kan het even duren voordat jouw iPhone in je bezit is.
Wordt je bestelling thuisbezorgd? Je krijgt per e-mail een verzendbericht met Track & Trace zodra jouw iPhone wordt verzonden.
Haal je de bestelling op in een winkel? Zodra jouw iPhone klaarligt voor ophalen ontvang je een per e-mail een ophaalbericht.
Wat is de levertijd van de nieuwe iPhone?
Dit is altijd erg lastig te voorspellen omdat iPhone leveringen door Apple op een wereldwijd niveau wordt bepaald. Amac heeft meer dan voldoende iPhone 15-series besteld maar wij horen meestal pas vrij kort voor levering welke iPhones binnen gaan komen. Wel vinden er elke week nieuwe leveringen plaats maar de inhoud van deze leveringen verschilt per week. Onze collega’s in de winkels en bij onze klantenservice hebben om die reden helaas ook niet meer informatie. We adviseren dan ook voor de snelste levering even geduld op te brengen.
Vanaf wanneer zijn de nieuwe producten ook in de winkel te zien?
Vanaf vrijdag 22 september kun je de nieuwe iPhone, Watch 9 en Watch Ultra 2 zien in onze winkels.
Zijn er ook al screenprotectors en hoesjes voor de nieuwe iPhone?
Zeker! In onze winkel kun je bij het ophalen van je nieuwe iPhone gelijk een nieuwe Belkin screenprotector aanschaffen. Dan is je nieuwe iPhone gelijk goed beschermd. Ook vind je verschillende soorten hoesjes in onze webshop en winkel.
Ik kreeg geen bestelbevestiging. Is mijn bestelling goed gegaan?
Dat is niet de bedoeling. Momenteel onderzoeken wij dit probleem. Je kunt contact opnemen met onze klantenservice. De contactmogelijkheden vind je hieronder. Onze klantenservice heeft het e-mailadres nodig waarmee je de bestelling plaatste. Je ontvangt binnen twee werkdagen een nieuwe bevestiging.
In mijn account zie ik mijn bestelling niet terug in het overzicht. Klopt dit?
Waarschijnlijk plaatste je eerst een bestelling en daarna maakte je een account. Daardoor is je bestelling niet te zien in het overzicht. Helaas kunnen wij dit nog niet koppelen. Later dit jaar wordt deze functionaliteit wel beschikbaar.
Contact opnemen met Amac
Het is erg druk bij onze telefonische klantenservice. De wachttijd is langer dan 10 minuten. Je kunt daarom het beste een bericht sturen via WhatsApp of Apple Business Chat.
Maandag: | 13:00 - 18:00 |
Dinsdag t/m vrijdag: | 10:00 - 18:00 |
Zaterdag: | Gesloten |
Zondag: | Gesloten |
(lokaal tarief)
Inruilservice
Upgrade je device.
Ontvang gelijk korting met de Amac inruilservice. Een van onze medewerkers bepaalt de waarde die gelijk wordt verrekend met je nieuwe aanwinst.
Reparatie
Door Apple gecertificeerde service
Waar je je Apple-apparaat ook hebt gekocht: service en reparatie door de mensen die ‘m het beste kennen, met originele Apple-onderdelen.
A-Mac B.V.
Proostwetering 13
3543 AB Utrecht
KVK: 30194102
BTW: NL813220440B01


Amac klantenservice
Veelgestelde vragen
Ik plaatste een bestelling voor een nieuwe iPhone. Wanneer krijg ik mij bestelling?
.
Dank voor je bestelling! Vanaf vrijdag 22 september maken wij de eerste klant blij met een nieuwe iPhone. Bij introductie is de vraag naar iPhones ontzettend groot en de beschikbare voorraad klein. Daardoor kan het even duren voordat jouw iPhone in je bezit is.
Wordt je bestelling thuisbezorgd? Je krijgt per e-mail een verzendbericht met Track & Trace zodra jouw iPhone wordt verzonden.
Haal je de bestelling op in een winkel? Zodra jouw iPhone klaarligt voor ophalen ontvang je een per e-mail een ophaalbericht.
Wat is de levertijd van de nieuwe iPhone?
Dit is altijd erg lastig te voorspellen omdat iPhone leveringen door Apple op een wereldwijd niveau wordt bepaald. Amac heeft meer dan voldoende iPhone 15-series besteld maar wij horen meestal pas vrij kort voor levering welke iPhones binnen gaan komen. Wel vinden er elke week nieuwe leveringen plaats maar de inhoud van deze leveringen verschilt per week. Onze collega’s in de winkels en bij onze klantenservice hebben om die reden helaas ook niet meer informatie. We adviseren dan ook voor de snelste levering even geduld op te brengen.
Vanaf wanneer zijn de nieuwe producten ook in de winkel te zien?
Vanaf vrijdag 22 september kun je de nieuwe iPhone, Watch 9 en Watch Ultra 2 zien in onze winkels.
Zijn er ook al screenprotectors en hoesjes voor de nieuwe iPhone?
Zeker! In onze winkel kun je bij het ophalen van je nieuwe iPhone gelijk een nieuwe Belkin screenprotector aanschaffen. Dan is je nieuwe iPhone gelijk goed beschermd. Ook vind je verschillende soorten hoesjes in onze webshop en winkel.
Ik kreeg geen bestelbevestiging. Is mijn bestelling goed gegaan?
Dat is niet de bedoeling. Momenteel onderzoeken wij dit probleem. Je kunt contact opnemen met onze klantenservice. De contactmogelijkheden vind je hieronder. Onze klantenservice heeft het e-mailadres nodig waarmee je de bestelling plaatste. Je ontvangt binnen twee werkdagen een nieuwe bevestiging.
In mijn account zie ik mijn bestelling niet terug. Klopt dit?
Waarschijnlijk plaatste je eerst een bestelling en daarna maakte je een account aan. Daardoor is je bestelling niet te zien in het overzicht. Helaas kunnen wij dit nog niet koppelen. Later dit jaar wordt deze functionaliteit wel beschikbaar.
Chat met Amac
Bel met Amac
Het is erg druk bij onze telefonische klantenservice. De wachttijd is langer dan 10 minuten. Daarom adviseren wij je een bericht te sturen via WhatsApp, Apple Business Chat of chat.
Bel je liever dan dat je chat via WhatsApp, iMessage of onze live chat? Geen probleem! We zijn ook telefonisch bereikbaar. Je spreekt ons meestal binnen 5 minuten.
(lokaal tarief)
Maandag: | 13:00 - 18:00 | ||
Dinsdag t/m vrijdag: |
10:00 - 18:00
|
||
Zaterdag: | Gesloten | ||
Zondag: | Gesloten |
Bel met Amac
Het is erg druk bij onze telefonische klantenservice. De wachttijd is langer dan 10 minuten. Daarom adviseren wij je een bericht te sturen via WhatsApp, Apple Business Chat of chat.
Bel je liever dan dat je chat via WhatsApp, iMessage of onze live chat? Geen probleem! We zijn ook telefonisch bereikbaar. Je spreekt ons meestal binnen 5 minuten.
(lokaal tarief)
Maandag: | 13:00 - 18:00 | ||
Dinsdag t/m vrijdag: | 10:00 - 18:00 | ||
Zaterdag: | Gesloten | ||
Zondag: | Gesloten |
Inruilservice
Upgrade je device.
Ontvang gelijk korting met de Amac inruilservice. Een van onze medewerkers bepaalt de waarde die gelijk wordt verrekend met je nieuwe aanwinst.
Reparatie
Door Apple gecertificeerde service
Waar je jouw Apple-apparaat ook hebt gekocht: service en reparatie door de mensen die ‘m het beste kennen, met originele Apple-onderdelen.
A-Mac B.V.
Proostwetering 13
3543 AB Utrecht
KVK: 30194102
BTW: NL813220440B01