Menu

Pythagoras College

Bestelpagina

Op het Pythagoras College werken we met Apple iPad om onze lessen interactiever, informatiever en aantrekkelijker te maken. In samenwerking met Amac, dé leverancier van Apple-producten in Nederland, bieden we je de mogelijkheid om een iPad met exclusieve korting aan te schaffen voor jouw kind. Ook de benodigde beschermhoes, eventuele accessoires en een verzekering kun je in deze webshop bestellen.

Het bestelproces wijkt af van wat je normaal in webwinkels gewend bent. Zo kun je in onze webshop alleen maar de producten kiezen die wij als school hebben geselecteerd. Bovendien kun je tijdens het bestelproces niet terug naar je winkelmandje om aanpassingen te doen.

Lees daarom goed de informatie op deze website.

 

Bestel uiterlijk voor 18 mei.

Directe koop

  • iPad (2020)
  • In één keer betalen
  • Verzekering optioneel/verplicht
  • Beschermhoes optioneel/verplicht
  • Afhalen in de winkel of thuisbezorgd

Het Pythagoras College en Amac Onderwijs hebben een iPad voor jou geselecteerd. Je kunt zelf kiezen voor een kleur en de hoeveelheid opslag op het apparaat.

Op deze iPad krijg je een speciale korting. Deze korting is alleen bedoeld voor leerlingen van het Pythagoras College. Om een iPad te kiezen klik je bovenaan deze pagina op ‘Start’. Na de productkeuze kom je terecht in de betaalstraat. Aan het eind van de betaalstraat betaal je jouw bestelling direct via iDEAL.

Lees meer
Lees minder

Betaling in termijnen

  • iPad (2020)
  • Betalen in 12/36/48 maanden
  • Inclusief verzekering
  • Inclusief beschermhoes
  • Afhalen op school
  • Thuisbezorgen

Voor de termijnbetaling werken we samen met het bedrijf dat ook de verzekering verzorgt: Harmony/QSX Claims. Zij incasseren maandelijks het verschuldigde bedrag. Wanneer je hiervoor kiest, ga je automatisch akkoord met de algemene voorwaarden en worden je gegevens gedeeld met Harmony/QSX Claims.

De termijnbetaling wordt afgehandeld door jouw school, deze zal jou ook informeren over hoe dit proces verloopt.

De maandelijkse kosten bestaan uit:

  • € 12,75 voor de iPad
  • € 2,50 voor een beschermhoes
  • € 3,25 voor de verzekering
  • € 9,95 Administratiekosten

Tijdens de 36 termijnen is de financierder de eigenaar van de iPad. Als alle termijnen zijn betaald, is de iPad van jou.

Je huurt de iPad. Dat betekent dat je de iPad na het aflopen van de huurtijd weer werkend en zonder schade inlevert.

Bij het afrekenen voldoe je alleen de aanbetaling/borg en eventuele accessoires. Het resterende bedrag wordt verdeeld over de termijnen.

Lees meer
Lees minder

Verzendmethode

Thuisbezorgen

Na het plaatsten van uw bestelling bezorgt PostNL deze binnen 2 weken veilig bij u thuis. Zodra PostNL uw bestelling heeft ontvangen, krijgt u een email met een Track & Trace-code. Hiermee kunt u de levering online volgen tot het levermoment. De verzendkosten zijn € 9,95.

Afhalen in de winkel

U kunt uw bestelling ook afhalen bij de Amac Store in Amsterdam. Afhalen in de winkel is altijd gratis. U krijgt een mailbevestiging zodra uw bestelling voor u klaarligt.

Afhalen op school

Uw iPad wordt aan het begin van het nieuwe schooljaar gratis uitgeleverd via school. De school informeert u over de afhaaldatum en -tijd.

 

Amac Zelfverzekerd Verzekering (QSX)

Je wilt je geen zorgen hoeven maken dat er iets met de iPad van je kind gebeurt waardoor het niet meer kan werken op school. Een ongeluk zit in een klein hoekje, dus we vinden het belangrijk dat je een verzekering afsluit op je apparaat.

Kies je voor een verzekering, dan is een beschermende hoes verplicht omdat de verzekeraar alleen dan de schade dekt

Deze verzekering sluit je af bij verzekeraar QSX voor een periode van [x] maanden. Hiermee voorkom je onverwachte en hoge kosten door ongelukjes en/of schade.

Bij de verzekering hoort ook een Haal- & Brengservice. Als de iPad gerepareerd moet worden, wordt deze bij je thuis opgehaald en na reparatie of vervanging ook weer thuis afgeleverd. In de tussentijd krijg je van Harmony een iPad te leen.

Wat te doen bij schade?
Bij een defect, schade vul je eerst het QSX Claims-schadeformulier in. Daarna ontvangt je per e-mail een bevestiging. In deze e-mail staan ook verzendinstructies, uitleg over hoe je jouw iPad gratis opstuurt. Het eigen risico van € 35,00 betaalt u rechtstreeks aan QSX Claims.

Lees meer
Lees minder

iCare Verzekering (Harmony)

Je wilt je geen zorgen hoeven maken dat er iets met de iPad van je kind gebeurt waardoor het niet meer kan werken op school. Een ongeluk zit in een klein hoekje, dus we vinden het belangrijk dat je een verzekering afsluit op je apparaat.

Kies je voor een verzekering, dan is een beschermende hoes verplicht omdat de verzekeraar alleen dan de schade dekt

Deze verzekering sluit je af bij verzekeraar Harmony voor een periode van [x] maanden. Hiermee voorkom je onverwachte en hoge kosten door ongelukjes en/of schade.

Bij de verzekering hoort ook een Haal- & Brengservice. Als de iPad gerepareerd moet worden, wordt deze bij je thuis opgehaald en na reparatie of vervanging ook weer thuis afgeleverd. In de tussentijd krijg je van Harmony een iPad te leen. Geen Pick-up&Return, dan afleveren in 1 van onze 50 winkels.

Wat te doen bij schade?
Neem bij schade contact op met verzekeraar Harmony via 010 - 206 86 73 (lokaal tarief). Houd het serienummer van jouw apparaat bij de hand. Het eigen risico is € 35,00.

Lees meer
Lees minder

Een beheerde iPad

De iPad die u via deze website bestelt is een ‘beheerde’ iPad. Dit betekent dat uw iPad automatisch is gekoppeld aan een programma waarmee jouw school instellingen, apps en content kan beheren.

Hierdoor kan de school van tevoren of tijdens de les:

  • Het juiste wifi-netwerk instellen;
  • Educatie-apps automatisch op de iPad installeren;
  • Documenten verspreiden die tijdens de les nodig zijn.

Daarnaast kan de school de iPads koppelen aan die van de docent. Hierdoor kan de docent bijvoorbeeld zorgen dat alle leerlingen in dezelfde app werken of tijdens toetsen apps blokkeren.

Door de iPad te beheren, kan de iPad optimaal worden gebruikt. Het beheren is heel efficiënt, waardoor de benodigde IT-expertise wordt beperkt, de school de kosten laag kan houden en het configuratie-proces makkelijker is.

Buiten schooltijd oefent de school geen invloed uit op uw iPad. U kunt uw iPad verbinden met uw thuisnetwerk en uw eigen apps downloaden. De iPad kan dan worden gebruikt zoals u wilt.

Veelgestelde vragen

  • Word ik op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling?

    Ja, zodra u uw bestelling hebt geplaatst, krijgt u per e-mail een bevestiging van Amac. Als u binnen 30 minuten geen mail hebt gekregen, neem dan contact op met Amac via care@amac.nl.

    Als uw bestelling is verstuurd krijgt u bericht van Amac. Daarna ontvangt u ook bericht over de levering. Van wie u bericht krijgt hangt af van de leveringsoptie die u hebt gekozen. U kunt bericht krijgen van PostNL (thuisbezorgen), Amac (afhalen in de winkel) of uw school (afhalen op school).
  • Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

    Thuisbezorgd
    Uw bestelling wordt binnen 2 weken veilig thuisbezorgd door PostNL. Als uw bestelling is verstuurd, ontvangt u een Track & Trace-code.

    Afhalen Winkel
    Uw bestelling ligt binnen 2 weken voor u klaar in de Amac Store. U krijgt bericht wanneer het zover is.

    Termijnbetaling
    U kunt uw bestelling afhalen op school. Uw school informeert u over de precieze afhaaldatum en -tijd.

  • Is een hoes verplicht wanneer ik een verzekering afsluit?

    Ja, een hoes is dan verplicht. De verzekering biedt alleen dekking als uw iPad wordt gebruikt in de beschermhoes die u koopt in deze webshop.
  • Mijn iPad is kapotgegaan of gestolen. Wat nu?

    iCare
    Als u iCare hebt afgesloten neemt u bij schade contact op met verzekeraar Harmony via 010 - 206 86 73 (lokaal tarief). Houd het serienummer van uw apparaat bij de hand!

    Vanuit Harmony krijgt u een dossier- of polisnummer toegekend. Harmony laat u weten waar u terecht kunt om de schade te laten herstellen. Het vervolg zal via Amac gaan. Wanneer de Pick-up & Return-service onderdeel van het verzekeringspakket is, zal Harmony een afspraak met u inplannen voor het ophalen van het apparaat. Van Harmony krijgt u een iPad te leen. Na de reparatie krijgt u van Amac bericht. Dan zal ook een afspraak worden ingepland om het apparaat weer bij u af te leveren.

    Zelfverzekerd
    Als u Zelfverzekerd hebt afgesloten, vult u bij een garantiedefect, defect door schade of diefstal altijd eerst het QSX Claims schadeformulier in. Per e-mail ontvangt u dan een bevestiging en instructies voor het gratis opsturen van uw iPad. Het eigen risico van € 35,00 betaalt u rechtstreeks aan QSX Claims. QSX Claims zorgt voor een zo snel mogelijke reparatie of vervanging van uw iPad. Na de reparatie of vervanging ontvangt u de iPad (retour) op uw huisadres.

    Reparatie zonder verzekering
    Als uw iPad kapot is gegaan en u geen verzekering hebt afgesloten, kunt u uw iPad via amac.nl/support aanmelden voor reparatie. De doorlooptijd is doorgaans zo’n 2 weken.

Wil je meer weten?

Bestel informatie

Directe koop

Termijnbetaling

Verzekering

Levering

Product informatie

iPad

Bescherming

Accessoires

Contact

 

Onderwijs@amac.nl

030-125 3571

  

Documenten

Ontdek onze winkels bij jou in de buurt
Amsterdam
Prins Hendrikkade 26
Arnhem
Roggestraat 13 a
Den Haag
Wagenstraat 10
Groningen
Westerkade 7
Rotterdam Lijnbaan
Lijnbaan 79 b/c
Utrecht The Wall
Proostwetering 9
Bekijk alle winkels
Ontdek nu Klaar met ontdekken
Ontdek onze winkels bij jou in de buurt
Amsterdam
Prins Hendrikkade 26
Arnhem
Roggestraat 13 a
Den Haag
Wagenstraat 10
Groningen
Westerkade 7
Rotterdam Lijnbaan
Lijnbaan 79 b/c
Utrecht The Wall
Proostwetering 9
Bekijk alle winkels
Ontdek nu Klaar met ontdekken