Menu

iPad reparatie bij Amac

Dé plek voor jouw officiële iPad-reparatie

Onze technici zijn door Apple gecertificeerd en gebruiken alleen de originele Apple-onderdelen. Anders dan bij de meeste reparateurs, behoud je bij ons je garantie ook na de iPad-reparatie. Amac is een Apple Authorised Service Provider (AASP). Dit betekent dat we aan de hoge kwaliteitesen van Apple rond service en reparaties voldoen. We leveren dus altijd dezelfde kwaliteit van en garantie op reparaties als de Apple Store.

map
alkmaar

Alkmaar
Langestraat 89
1811 JD Alkmaar
088 - 027 11 00

almere

Almere
De Diagonaal 193
1315 XM Almere
088 - 027 19 01

amersfoort

Amersfoort
Langestraat 52
3811 AJ Amersfoort
088 - 027 13 50

amstelveen

Amstelveen
Binnenhof 61
1181 ZJ Amstelveen
088 - 027 13 30

amsterdam

Amsterdam
Prins Hendrikkade 26
1012 TM Amsterdam
088 - 027 11 30

apeldoorn

Apeldoorn
Hoofdstraat 61 A
7311 JV Apeldoorn
088 - 027 13 60

arnhem

Arnhem
Roggestraat 13 A
6811 BB Arnhem
088 - 027 11 40

bergen-op-zoom

Bergen op Zoom
Zuivelstraat 25
4611 PE Bergen op Zoom
088 - 027 13 70

breda

Breda
Eindstraat 13
4811 KK Breda
088 - 027 13 80

bussum

Bussum
Nassaulaan 15
1404 CL Bussum
088 - 027 11 50

delft

Delft
Bastiaansplein 5
2611 DC Delft
088 - 027 11 60

den-bosch

Den Bosch
Hinthamerstraat 4
5211 MP Den Bosch
088 - 027 13 90

den-haag

Den Haag
Wagenstraat 10
2512 AX Den Haag
088 - 027 14 00

deventer

Deventer
Lange Bisschopstraat 39
7411 KH Deventer
088 - 027 14 10

doetinchem

Doetinchem
Catharinastraat 13
7001 BZ Doetinchem
088 - 027 14 20

dordrecht

Dordrecht
Bagijnhof 52
3311 KE Dordrecht
088 - 027 11 70

ede

Ede
Grotestraat 56
6711 AN Ede
088 - 027 11 80

eindhoven

Eindhoven
Demer 16
5611 AR Eindhoven
088 - 027 14 30

emmen

Emmen
Mondriaanplein 18
7811 DH Emmen
088 - 027 11 90

enschede

Enschede
Klanderij 53
7511 HS Enschede
088 - 027 16 00

gouda

Gouda
Kleiweg 12
2801 GG Gouda
088 - 027 14 50

groningen

Groningen
Westerkade 7
9718 AP Groningen
088 - 027 12 00

heerenveen

Heerenveen
Dracht 45
8442 BL Heerenveen
088 - 027 12 10

heerlen

Heerlen
Saroleastraat 45b
6411 LR Heerlen
088 - 027 15 80

hengelo

Hengelo
De Brink 125
7551 JG Hengelo
088 - 027 12 20

hilversum

Hilversum
Kerkstraat 32
1211 CL Hilversum
088 - 027 12 30

hoorn

Hoorn
Grote Noord 50
1621 KK Hoorn
088 - 027 12 40

leeuwarden

Leeuwarden
Nieuwestad 93
8911 CL Leeuwarden
088 - 027 12 50

leiden

Leiden
Haarlemmerstraat 197
2312 DP Leiden
088 - 027 14 60

leidschendam

Leidschendam
Rozemarijn 12
2262 AH Leidschendam
088 - 027 12 60

maastricht

Maastricht
Wycker Brugstraat 30
6221 ED Maastricht
088 - 027 15 90

middelburg

Middelburg
Markt 61-63
4331 LK Middelburg
088 - 027 14 70

nijmegen

Nijmegen
Molenstraat 94/96
6511 HJ Nijmegen
088 - 027 16 10

oss

Oss
Heuvelstraat 18
5341 EA Oss
088 - 027 12 70

roermond

Roermond
Graaf Gerardstraat 35
6041 HH Roermond
088 - 027 14 80

roosendaal

Roosendaal
Roselaar 33
4701 BB Roosendaal
088 - 027 14 90

alexandrium

Rotterdam Alexandrium
Watermanweg 131
3067 GA Rotterdam
088 - 027 15 00

rotterdam

Rotterdam
Lijnbaan 79 b/c
3012 EM Rotterdam
088 - 027 15 10

sittard

Sittard
Brandstraat 18
6131 CT Sittard
088 - 027 15 20

spijkenisse

Spijkenisse
Nieuwstraat 83 A
3201 EE Spijkenisse
088 - 027 15 30

tilburg

Tilburg
Heuvelstraat 90
5038 AH Tilburg
088 - 027 12 90

uden

Uden
Promenade 58
5401 GM Uden
088 - 027 15 40

uitgeest

Uitgeest
Westerwerf 9a
1911 JA Uitgeest
088 - 027 13 00

utrecht

Utrecht
Mariastraat 38
3511 LP Utrecht
088 - 027 15 50

utrecht-post

Utrecht Post
Oudegracht 112
3511 AW Utrecht
088 - 027 13 10

utrecht-the-wall

Utrecht The Wall
Proostwetering 9
3543 AB Utrecht
088 - 027 13 40

venlo

venlo
Vleesstraat 75
5911 JD Venlo
088 - 027 15 70

zeist

Zeist
Slotlaan 174
3701 GS Zeist
088 - 027 13 20

zoetermeer

Zoetermeer
Westwaarts 7
2711 AD Zoetermeer
088 - 027 15 60

zwolle

Zwolle
Diezerstraat 59
8011 RC Zwolle
088 - 027 16 20

Grootste Apple Authorized Service Provider
met ruim 15 jaar ervaring

12 winkels met eigen technische dienst

Originele Apple onderdelen

Apple gecertificeerde technici

Kom jij je iPad inleveren voor reparatie?

De volgende stappen helpen jou bij het snel en eenvoudig inleveren van je iPad.

Maak een back-up.

Om ervoor te zorgen dat je na de reparatie weer snel aan de slag kunt en al je bestanden en foto’s weer op de juiste plek staan, raden we je aan om een back-up te maken van je gegevens. De data op je iPad worden bij inname namelijk altijd gewist.

Zet "Zoek mijn" uit.

Voor elke iPad-reparatie dient de "Zoek mijn"-functie uit te staan.
Staat dit niet uit? Dan kunnen wij je iPad helaas niet in reparatie nemen.

Wis je gegevens.

Voordat wij je iPad innemen, wissen we omwille van de privacy alle gegevens van het toestel. Je kunt je gegevens ook alvast zelf wissen door de fabrieksinstellingen van iPad te herstellen.

Hoe verloopt het reparatieproces?

Inname in winkel

Tijdens de inname nemen we zorgvuldig de klacht met je door. Ook maken we nauwkeurige foto’s van je iPad, om zo de uiterlijke staat te bepalen.

 

Transport

Je iPad wordt apart en zorgvuldig ingepakt, zodat deze niet beschadigt. De koerier haalt vervolgens alle apparaten op bij de winkel en levert deze af bij onze technische dienst in Utrecht.

Diagnose

Door middel van onze eigen tests en de diagnostische testsoftware van Apple gaan we op zoek naar de oorzaak van je klacht.

Hebben we het probleem gevonden? Dan bestellen we direct de benodigde onderdelen. Deze worden in de meeste gevallen de volgende werkdag geleverd.

Reparatie

Als alle onderdelen aanwezig zijn gaan we direct over tot reparatie. 

Je iPad wordt gerepareerd door Apple gecertificeerde reparateurs en we gebruiken uitsluitend originele Apple-onderdelen.

Test

Na reparatie wordt je iPad zorgvuldig getest. We testen of het probleem opgelost is en of het toestel presteert zoals het hoort.

Functioneert jouw iPad niet naar behoren? Dan voeren we alle tests nogmaals uit. 

Retour naar winkel

Nadat alle tests geslaagd zijn en het toestel in orde is bevonden zorgt onze logistieke afdeling ervoor dat je iPad zorgvuldig verpakt en opgestuurd wordt naar de winkel waar deze is ingeleverd.

Haal je jouw iPad liever op in een andere winkel? Ook dat kan. 

Je kunt weer aan de slag

Als je iPad is aangekomen in de winkel krijg je een bericht dat je jouw iPad kunt ophalen.

Heb je hulp nodig met het instellen van je iPad? Dan helpen onze Apple-experts in de winkel je graag verder.

Amac Support

Maak online je afspraak.

Heb je fysieke schade of ben je met bovenstaande stappen erachter gekomen dat je een hardwareprobleem hebt? Maak dan een reparatie-afspraak in een van onze 50 winkels.

Maak afspraak

Prijsindicatie

Bekijk onze prijzen.

Elk apparaat en elk onderdeel heeft zijn eigen kosten. Bekijk hier hoeveel jouw reparatie zou kosten. Deze prijzen zijn slechts een indicatie. De definitieve prijs krijg je als offerte bij de reparatie.

Binnenkort beschikbaar

Amac-winkels

Vind jouw Amac-winkel.

Heb je een vraag? Of ben je van plan om langs te komen voor reparatie? Bekijk dan hier waar jouw dichtsbijzijnde Amac-winkel is. Met 50 winkels is er altijd wel één bij jou in de buurt.

Vind een winkel

Recycling

Het kan zijn dat bijvoorbeeld de batterij, de behuizing of het beeldscherm van jouw Apple-device toe is aan vervanging.
Wij vervangen natuurlijk deze onderdelen, maar wat ook belangrijk is: we sturen al jouw oude en kapotte onderdelen terug naar Apple.
Hier worden namelijk alle elektronische apparaten zorgvuldig gerecycled en dat scheelt veel elektronisch afval. Vervang jij dus bijvoorbeeld je batterij bij Amac, dan is dat fijn voor jou én fijn voor het milieu!

Lees meer over Apple en het milieu

Inruilkorting

Meer recyclen.
Minder betalen.

Bereken je inruilwaarde

Amac Support

Diensten en oplossingen.

Heb je een vraag over (de software van) je Apple-product of wil je weten welke diensten Amac nog meer aanbiedt?

 

Meer informatie

Veelgestelde vragen.

  • Hoe verloopt het reparatieproces?

    Wanneer je jouw iPad inlevert voor reparatie, vragen we bij inname om je persoonlijke gegevens. Zo kunnen we contact met je op de kunnen nemen en zo weten we zeker dat we de juiste persoon het juiste apparaat teruggeven. Zodra jouw iPad is gearriveerd op onze technische dienst zullen we de iPad uitgebreid testen om de oorzaak van jouw probleem te achterhalen. Valt het de iPad buiten garantie of gaat het om schade aan de iPad? Dan sturen we je een prijsopgave van de onderdelen die nodig zijn om jouw probleem te verhelpen. Wanneer het probleem onder garantie blijkt te vallen, zal de reparatie natuurlijk zonder kosten zijn. Zodra de reparatie is afgerond doen we nog een laatste check, poetsen we jouw iPad mooi op en sturen we deze terug naar de winkel waar jij na het ophalen weer kan genieten van jouw iPad!

  • Hoeveel kost mijn reparatie?

    Er zijn veel verschillende prijzen, afhankelijk van het onderdeel dat vervangen dient te worden en het model iPad. Je kan jouw specifieke iPad en onderdeel opzoeken in onze serviceprijzen tool**. Hieruit komt dan een prijsindicatie. Ga je niet akkoord met de offerte die je na onderzoek krijgt om wat voor reden dan ook, dan heb je alleen de onderzoekskosten van € 39,95 voor iPad.

    **Binnenkort beschikbaar
  • Hoe lang duurt mijn reparatie?

    Heb je een afspraak in onze ‘Same Day’ stores? Dan scheelt dat verzending naar onze technische dienst in Utrecht. Voor iPad hebben we in deze winkels geen onderdelen op voorraad maar we nemen je iPad wel direct in behandeling. Het duurt ongeveer 1 werkdag voor wij het  onderdeel binnenkrijgen waarna we direct de reparatie voort zullen zetten. Uiteraard houden we je hierbij op de hoogte over de voortgang.

    Bij onze overige winkels wordt de iPad doorgestuurd naar onze centrale technische dienst, waar we na ontvangst aan de slag gaan om zo snel mogelijk jouw probleem te verhelpen. We houden je hierbij voortdurend op de hoogte.

    Vraag in de winkel naar de actuele reparatietijden.

  • Krijg ik een nieuw of refurbished apparaat?

    Wanneer een iPhone, iPad of Apple Watch wordt omgeruild, bestellen wij een vervangend toestel bij Apple. Apple kan dan 2 type apparaten aanleveren; gloednieuw of remanufactured. Als een apparaat remanufactured is, betekent dit dat het een nieuw geproduceerd apparaat is, waar mogelijk een onderdeel in zit dat eerder in een ander apparaat heeft gezeten. Het gaat hier dan uitsluitend om niet-slijtage onderdelen zoals de camera, het moederbord of een afdekplaatje. Alles aan de buitenkant is dan altijd nieuw (scherm, behuizing en ook accu). Je kan het zien als een nieuwe apparaat dat van de band rolt, waar een onderdeel zonder negatief effect kon worden geplaatst uit een ander toestel. Remanufactured apparaten worden gezien als nieuwe en perfecte iPhones, iPads en Apple Watches, omdat ze zo gebouwd zijn en door dezelfde kwaliteitscontrole gaan als retail-modellen. Je krijgt dus eigenlijk een gloednieuwe die een klein beetje extra meehelpt het milieu te sparen! Het is natuurlijk niet nodig om een nieuwe camera te produceren wanneer er al een goed werkende gemaakt is. Zo ben je onbewust duurzaam bezig.

    Wanneer een apparaat refurbished is, betekent dit dat het apparaat al bestond en dat alleen de kapotte onderdelen zijn vervangen voor nieuwe. Dit voldoet niet aan de Apple kwaliteit. Apple levert daarom nooit refurbished apparaten bij een reparatie.
    Het omruilen van een Mac is uiterst zeldzaam, maar mocht dit gebeuren, dan zijn deze nieuw.
    Het is niet mogelijk om te kiezen voor een gloednieuw of remanufactured model en de keuze wordt willekeurig gemaakt door Apple.
  • Verlies ik mijn data?

    Om jouw privacy te beschermen zullen wij altijd jouw iPad wissen voordat we starten met de diagnose. Zorg dus dat je een goede back-up maakt, bijvoorbeeld in de iCloud of op je computer. Heb je hulp nodig bij het maken en/of terugzetten van een goede back-up? Via Amac Support zijn we je graag van dienst!
  • Waarom moet de "Zoek mijn"-functie uit?

    Wanneer "Zoek mijn" nog actief is op het serienummer van jouw iPad, is het voor ons wij helaas niet mogelijk om een reparatie aan te maken.

    Lees hier meer over "Zoek mijn" en hoe je dit uit kunt schakelen: Apple Support

  • Hebben jullie onderdelen op voorraad?

    Voor iPad hebben we geen onderdelen op voorraad.  Bestelde onderdelen worden in de meeste gevallen de volgende werkdag geleverd. Er zal dan direct worden overgegaan tot reparatie.
  • Behoud ik mijn inscriptie?

    Bij de volgende iPad modellen is het mogelijk om een inscriptie te behouden:

      • iPad Pro 12.9-inch (1e, 2e, 3e generatie)
      • iPad Pro 11-inch (1e generatie)
      • iPad Pro 10.5 inch
      • iPad Pro 9.7 inch
      • iPad Air (2e en 3e generatie)
      • iPad (5e, 6e, 7e generatie)
      • iPad mini (3e en 4e generatie)

    Het product moet ook in Nederland zijn aangeschaft. Bij alle andere iPads en bij iPods is het niet mogelijk de inscriptie te behouden.

iPad-reparateur

Ik ben Eline, iPad-expert bij Amac.

Ik ben gek op iPad en ik vind dat een iPad altijd perfect moet werken. Is er iets niet helemaal goed aan jouw iPad? Maak een afspraak met een van onze iPad-reparateurs, dan lossen wij het voor je op. 

iPad-expert

Ik ben Eline, iPad-reparateur bij Amac.

Ik ben gek op iPad en ik vind dat een iPad altijd perfect moet werken. Is er iets niet helemaal goed aan jouw iPad? Maak een afspraak met een van onze iPad-reparateurs, dan lossen wij het voor je op.

iPad reparatie bij Amac

Dé plek voor jouw officiële iPad-reparatie

Onze technici zijn door Apple gecertificeerd en gebruiken alleen de originele Apple-onderdelen. Anders dan bij de meeste reparateurs, behoud je bij ons je garantie ook na de iPad-reparatie. Amac is een Apple Authorised Service Provider (AASP). Dit betekent dat we aan Apple's hoge kwaliteitseisen rond service en reparaties voldoen. We leveren dus altijd dezelfde kwaliteit van en garantie op reparaties als de Apple Store.

map

Grootste Apple Authorized Service Provider
met ruim 15 jaar ervaring

12 winkels met eigen technische dienst

Originele Apple onderdelen

Apple gecertificeerde technici

Kom je jouw iPad inleveren voor reparatie?

De volgende stappen helpen jou bij het snel en eenvoudig inleveren van jouw iPad.

Maak een back-up.

We willen niet dat je na de reparatie al je bestanden en foto’s kwijt bent.
Vergeet daarom nooit eerst een back-up te maken, voordat je jouw iPad inlevert.

Meer informatie over het maken van een back-up maken vind je hier.

Zet "Zoek mijn" uit.

Voor elke iPad-reparatie dient de "Zoek mijn"-functie uit te staan.
Staat dit niet uit? Dan kunnen wij je iPad helaas niet in reparatie nemen.

Wis je gegevens.

Voordat wij je iPad innemen, wissen we eerst al je gegevens. Zo blijven alle privacygevoelige data alleen bekend voor jou.
Je kunt je gegevens ook alvast zelf wissen door de fabrieksinstellingen te herstellen.
Dat scheelt ons weer wat tijd en zo heb jij sneller jouw gerepareerde iPad terug.

Hoe verloopt het reparatieproces?

Inname in winkel

Tijdens de inname nemen we zorgvuldig de klacht met je door. Ook maken we nauwkeurige foto’s van je iPad, om zo de uiterlijke staat te bepalen.

 

Transport

Je iPad wordt apart en zorgvuldig ingepakt, zodat deze niet beschadigt. De koerier haalt vervolgens alle apparaten op bij de winkel en levert deze af bij onze technische dienst in Utrecht.

Diagnose

Door middel van onze eigen tests en de diagnostische testsoftware van Apple gaan we op zoek naar de oorzaak van je klacht.

Hebben we het probleem gevonden? Dan bestellen we direct de benodigde onderdelen. Deze worden in de meeste gevallen de volgende werkdag geleverd.

Test

Na reparatie wordt je iPad zorgvuldig getest. We testen of het probleem opgelost is en of het toestel presteert zoals het hoort.

Functioneert jouw iPad niet naar behoren? Dan voeren we alle tests nogmaals uit. 

Retour naar winkel

Nadat alle tests geslaagd zijn en het toestel in orde is bevonden zorgt onze logistieke afdeling ervoor dat je iPad zorgvuldig verpakt en opgestuurd wordt naar de winkel waar deze is ingeleverd.

Haal je jouw iPad liever op in een andere winkel? Ook dat kan. 

Je kunt weer aan de slag

Als je iPad is aangekomen in de winkel krijg je een bericht dat je jouw iPad kunt ophalen.

Heb je hulp nodig met het instellen van je iPad? Dan helpen onze Apple-experts in de winkel je graag verder.

Amac Support

Diensten en oplossingen.

Heb je een vraag over (de software van) je Apple-product of wil je weten welke diensten Amac nog meer aanbiedt?

Meer informatie

Inruilkorting

Meer recyclen.
Minder betalen.

Bereken je inruilwaarde

Amac winkels

Wij helpen je graag!

Recycling

Het kan zijn dat bijvoorbeeld de batterij, de behuizing of het beeldscherm van jouw Apple-device toe is aan vervanging.
Wij vervangen natuurlijk deze onderdelen, maar wat ook belangrijk is: we sturen al jouw oude en kapotte onderdelen terug naar Apple.
Hier worden namelijk alle elektronische apparaten zorgvuldig gerecycled en dat scheelt veel elektronisch afval. Vervang jij dus bijvoorbeeld je batterij bij Amac, dan is dat fijn voor jou én fijn voor het milieu!

Lees meer over Apple en het milieu

Veelgestelde vragen.

  • Hoe verloopt het reparatieproces?

    Wanneer je jouw iPad inlevert voor reparatie, vragen we bij inname om je persoonlijke gegevens. Zo kunnen we contact met je opnemen en zo weten we zeker dat we de juiste persoon het juiste apparaat teruggeven. Zodra jouw iPad is gearriveerd bij onze technische dienst zullen we de iPad uitgebreid testen om de oorzaak van jouw probleem te achterhalen. Valt jouw iPad buiten garantie of gaat het om schade aan de iPad? Dan sturen we je een prijsopgave van de onderdelen die nodig zijn om jouw probleem te verhelpen. Wanneer het probleem wel onder garantie blijkt te vallen, zal de reparatie natuurlijk kosteloos zijn. Zodra de reparatie is afgerond doen we nog een laatste check, poetsen we jouw iPad mooi op en sturen we deze terug naar de winkel waar jij na het ophalen weer kunt genieten van jouw iPad!
  • Hoeveel kost mijn reparatie?

    Er zijn veel verschillende prijzen, afhankelijk van het onderdeel dat vervangen dient te worden en het model iPad. Je kunt jouw specifieke iPad en onderdeel opzoeken in onze serviceprijzen tool**. Hieruit komt dan een prijsindicatie. Ga je niet akkoord met de offerte die je na onderzoek krijgt? Dan betaal je alleen de onderzoekskosten van € 39,95 voor iPad.
  • Hoe lang duurt mijn reparatie?

    Heb je een afspraak in onze ‘Same Day’ stores? Dan scheelt dat verzending naar onze technische dienst in Utrecht. Voor iPad hebben we in deze winkels geen onderdelen op voorraad maar we nemen je iPad wel direct in behandeling. Het duurt ongeveer 1 werkdag voor wij het  onderdeel binnenkrijgen waarna we direct de reparatie voort zullen zetten. Uiteraard houden we je hierbij op de hoogte over de voortgang.

    Bij onze overige winkels wordt de iPad doorgestuurd naar onze centrale technische dienst, waar we na ontvangst aan de slag gaan om zo snel mogelijk jouw probleem te verhelpen. We houden je hierbij voortdurend op de hoogte.

    Vraag in de winkel naar de actuele reparatietijden.

  • Krijg ik een nieuw of refurbished apparaat?

    Wanneer een iPhone, iPad of Apple Watch wordt omgeruild, bestellen wij een vervangend toestel bij Apple. Apple kan dan 2 type apparaten aanleveren; gloednieuw of remanufactured. Als een apparaat remanufactured is, betekent dit dat het een nieuw geproduceerd apparaat is, waar mogelijk een onderdeel in zit dat eerder in een ander apparaat heeft gezeten. Het gaat hier dan uitsluitend om niet-slijtage onderdelen zoals de camera, het moederbord of een afdekplaatje. Alles aan de buitenkant is dan altijd nieuw (scherm, behuizing en ook accu). Remanufactured apparaten worden gezien als nieuwe en perfecte iPhones, iPads en Apple Watches, omdat ze zo gebouwd zijn en door dezelfde kwaliteitscontrole gaan als retail-modellen. Je krijgt dus eigenlijk een gloednieuw apparaat die een klein beetje extra meehelpt het milieu te sparen! Het is natuurlijk niet nodig om een nieuwe camera te produceren wanneer er al een goed werkende gemaakt is. Zo ben je onbewust duurzaam bezig.

    Wanneer een apparaat refurbished is, betekent dit dat het apparaat al bestond en dat alleen de kapotte onderdelen zijn vervangen voor nieuwe. Dit voldoet niet aan de kwaliteit van Apple. Apple levert daarom nooit refurbished apparaten bij een reparatie.
    Het omruilen van een Mac is uiterst zeldzaam, maar mocht dit gebeuren, dan zijn deze nieuw.
    Het is niet mogelijk om te kiezen voor een gloednieuw of remanufactured model en de keuze wordt willekeurig gemaakt door Apple.
  • Verlies ik mijn data?

    Om jouw privacy te beschermen zullen wij altijd jouw iPad-gegevens wissen voordat we starten met de diagnose. Zorg dus dat je een goede back-up maakt, bijvoorbeeld in de iCloud of op je computer. Heb je hulp nodig bij het maken en/of terugzetten van een goede back-up? Via Amac Support zijn we je graag van dienst!
  • Waarom moet de "Zoek mijn"-functie uit?

    Wanneer "Zoek mijn" nog actief is op het serienummer van jouw iPad, is het voor ons wij helaas niet mogelijk om een reparatie aan te maken.

    Lees hier meer over "Zoek mijn" en hoe je dit uit kunt schakelen: Apple Support

  • Hebben jullie onderdelen op voorraad?

    Voor iPad hebben we geen onderdelen op voorraad.  Bestelde onderdelen worden in de meeste gevallen de volgende werkdag geleverd. Er zal dan direct worden overgegaan tot reparatie.
  • Behoud ik mijn inscriptie?

    Bij de volgende iPad modellen is het mogelijk om een inscriptie te behouden:

      • iPad Pro 12.9-inch (1e, 2e, 3e generatie)
      • iPad Pro 11-inch (1e generatie)
      • iPad Pro 10.5 inch
      • iPad Pro 9.7 inch
      • iPad Air (2e en 3e generatie)
      • iPad (5e, 6e, 7e generatie)
      • iPad mini (3e en 4e generatie)

    Het product moet ook in Nederland zijn aangeschaft. Bij alle andere iPads en bij iPods is het niet mogelijk de inscriptie te behouden.

iPad-reparateur

Ik ben Eline, iPad-expert bij Amac.

Ik ben gek op iPad en ik vind dat een iPad altijd perfect moet werken. Is er iets niet helemaal goed aan jouw iPad? Maak een afspraak met een van onze iPad-reparateurs, dan lossen wij het voor je op. 

iPad-expert

Ik ben Eline, iPad-reparateur bij Amac.

Ik ben gek op iPad en ik vind dat een iPad altijd perfect moet werken. Is er iets niet helemaal goed aan jouw iPad? Maak een afspraak met een van onze iPad-reparateurs, dan lossen wij het voor je op.

Ontdek onze winkels bij jou in de buurt
Amsterdam
Prins Hendrikkade 26
Arnhem
Roggestraat 13 a
Den Haag
Wagenstraat 10
Groningen
Westerkade 7
Rotterdam Lijnbaan
Lijnbaan 79B/C
Utrecht The Wall
Proostwetering 9
Utrecht Mariaplaats
Mariastraat 38
Bekijk alle winkels
Ontdek nu Klaar met ontdekken
Ontdek onze winkels bij jou in de buurt
Amsterdam
Prins Hendrikkade 26
Arnhem
Roggestraat 13 a
Den Haag
Wagenstraat 10
Groningen
Westerkade 7
Rotterdam Lijnbaan
Lijnbaan 79B/C
Utrecht The Wall
Proostwetering 9
Utrecht Mariaplaats
Mariastraat 38
Bekijk alle winkels
Ontdek nu Klaar met ontdekken