De nieuwe iPhones komen eraan!

door Dominic Overdijkink

door Dominic Overdijkink

Vrijdag 22 september is het zover. Dan komen de iPhone 15, iPhone 15 Plus, iPhone 15 Pro en iPhone 15 Pro Max officieel uit. Reden genoeg voor ons om wat uitleg te geven over wat er precies op deze dag gebeurt, en hoe jij het snelste aan jouw nieuwe iPhone kan komen. Lees snel verder!

De nieuwe iPhones komen eraan!

Nog een paar dagen en dan is het zover: de nieuwe iPhones zijn uit en te bewonderen in al onze winkels. Dan kun jij de nieuwe iPhones live ervaren en vasthouden, en ontdekken wat de iPhone 15-serie zo bijzonder maakt. Mocht je vragen hebben, dan staan onze getrainde Apple-experts voor je klaar om al jouw vragen te beantwoorden. Dus wees van harte welkom in een Amac-winkel bij jou in de buurt! Daar zullen we de nieuwe iPhone 15, iPhone 15 Plus, iPhone 15 Pro en iPhone 15 Pro Max op display hebben in verschillende kleuren. Zoek jij jouw dichtsbijzijnde Amac-winkel? Klik dan hier. Vanaf vrijdag 22 september 2023 zullen de nieuwe producten te bewonderen zijn.

Net zoals ieder jaar is de vraag naar de nieuwe iPhones wereldwijd heel groot. Wellicht heb jij een van de nieuwe iPhones daarom zo snel mogelijk besteld. Hiervoor geldt, je krijgt een afhaalbericht wanneer jouw iPhone klaarligt. Heb je dit afhaalbericht nog niet ontvangen, dan is jouw iPhone er helaas nog niet. Wegens de bijzonder grote vraag naar de nieuwe iPhones kan het soms wat langer duren voordat jouw iPhone bij ons binnen. Onze excuses daarvoor. We werken met man en macht om jou zo snel mogelijk van je iPhone te voorzien.

Met name voor iPhone 15 Pro en iPhone 15 Pro Max betekent dit dat de levertijd misschien wat langer is dan dat je van ons gewend bent. Van de iPhone 15 en iPhone 15 Plus hebben we gelukkig wel meerdere modellen beschikbaar. Dus mocht je zo snel mogelijk van een nieuwe iPhone willen genieten, dan zijn de iPhone 15 en iPhone 15 Plus voor nu je beste keuzes. Wil jij nou toch liever wachten op een iPhone 15 Pro of iPhone 15 Pro Max, dan kun je natuurlijk wel gewoon je bestelling bij ons plaatsen. Wij zorgen dan dat jouw iPhone zo snel mogelijk beschikbaar komt. We houden je in dat geval ook zo goed mogelijk op de hoogte van de status van jouw bestelling.

Veelgestelde vragen

Ben jij van plan een iPhone te gaan bestellen, dan heb je natuurlijk een aantal prangende vragen. Wij hebben hieronder een aantal vragen voor je op een rij gezet.

  • Als ik een iPhone bestel, wanneer komt deze dan binnen?

    Je ontvangt jouw iPhone zodra deze beschikbaar is. Wij leveren uit op volgorde van bestellen. Wel is het zo dat iPhone 15 en iPhone 15 Plus over het algemeen iets sneller leverbaar zijn dan iPhone 15 Pro en iPhone 15 Pro Max
  • Ik wil mijn iPhone ophalen in de winkel. Hoe weet ik dat mijn iPhone klaarligt?

    Je ontvangt een afhaalbericht per e-mail zodra jouw iPhone klaarligt in de winkel. Wij vragen je de iPhone binnen 48 uur na het bericht op te halen.
  • Ik wil mijn iPhone laten thuisbezorgen. Hoe weet ik dat mijn iPhone onderweg is?

    Onze vervoerder stuurt je een verzendbericht met Track & Trace zodra jouw bestelling gereed is voor verzenden. Je iPhone is dan vaak de eerstvolgende bezorgdag in huis.
  • Wat is de levertijd?

    Dit is voor ons lastig om in te schatten, gezien de informatie vanuit Apple zeer beperkt is. Wij weten vaak net zoveel als jij. Wel krijgen wij wekelijks nieuwe leveringen. De inhoud van deze leveringen verschilt en is niet gelijk. Helaas hebben onze collega’s in de winkels en bij onze klantenservice ook niet meer informatie.
  • Als ik een bestelling plaats, hoe word ik dan op de hoogte gehouden van de levertijd?

    Je ontvangt in ieder geval elke twee weken per e-mail een bericht over de levering van je iPhone. 
  • Ik wil mijn iPhone online bestellen en laten thuisbezorgen. Ook wil ik mijn oude toestel inruilen. Hoe doe ik dat?

    Je kunt dan contact opnemen opnemen met onze klantenservice. Het inruilen van apparaten gebeurt namelijk alleen in één van onze 50 winkels. Onze collega’s bij klantenservice passen de ophaallocatie van je bestelling dan aan naar een winkel van jouw keuze. Zodra jouw nieuwe iPhone beschikbaar is, kun je bij het ophalen inruilen. De inruilkorting wordt per bank naar je overgemaakt. Bestelde je online en maakte je al de keuze voor ophalen in een winkel? Dan hoef je geen contact op te nemen met de klantenservice. Ook hoef je geen afspraak te maken met de winkel. Je kunt gewoon terecht zodra je een afhaalbericht ontvangt.
  • Ik moet soms langer wachten op een reactie van de winkel of de klantenservice. Hoe kan dat?

    De lancering van de nieuwe iPhones is voor ons altijd een van de drukste periodes van het jaar. Ook de komende weken zal het drukker zijn dan normaal en kan het beantwoorden van je vraag iets langer durenl. Wil je ons spreken? Je kunt ons het beste een bericht sturen via WhatsApp, iMessage of reageren op één van onze e-mails.

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!