Menu

AMAC DIENSTEN

iCare verzekeringen voor jouw
ultieme Apple-ervaring.

Het is ons allemaal al wel een keer overkomen: een barst in je scherm, een kop koffie over je toetsenbord en ga zo maar door. Gelukkig kun je bij Amac je Apple-apparaat verzekeren met iCare. Daardoor kun je overal ter wereld zorgeloos gebruik maken van je Apple-apparaat. Zodra je de schade doorgeeft, zorgen wij voor een razendsnelle reparatie of vervanging van jouw product. En als je wilt, dan kunnen we dat ook bij diefstal.

 Wereldwijde dekking

 Maandelijks opzegbaar

 Laag eigen risico

 Pick-up & return

 Apple Authorized Service Provider

Apple Authorized Service Provider

Wereldwijde dekking

Maandelijks opzegbaar

Laag eigen risico

Pick-up & return

Hoe werkt de
aanmelding voor iCare? 

Onze Apple-experts denken graag met je mee over welke iCare het beste bij je past. Ga je voor iCare Standard of voor iCare Extra? Zodra je de keuze hebt gemaakt, vult onze Apple-expert een aantal gegevens van je in die onze partner Harmony nodig heeft om de verzekering te activeren. Harmony schrijft vervolgens maandelijks automatisch de premie af van je rekening. Er zitten verder geen afsluitkosten aan verbonden.

Jouw dekking gaat in zodra de Apple-expert samen met jou de registratie heeft afgerond. Je loopt dus direct met een verzekerd product de deur uit. Binnen 14 dagen ontvang je de definitieve bevestiging per e-mail met daarin jouw polisblad en SEPA incassomachtiging. 
Nu kun je zorgeloos genieten van je aankoop. Zo simpel is het!

AMAC REPARATIE

Apple-apparaat defect?
Wij fixen 'm voor je!

AMAC REPARATIE

Apple-apparaat defect?
Wij fixen 'm voor je!

AMAC SUPPORT

Hulp nodig? Vragen?
Stel ze aan ons.

AMAC SUPPORT

Hulp nodig? Vragen?
Stel ze aan ons.

VERZEKERING

Je standaard verzekering:
iCare Standaard.


WERELDWIJDE

DEKKING


MAANDELIJKS
OPZEGBAAR


VOCHTSCHADE


VALSCHADE


PICK-UP &
RETURN

VERZEKERING

Je standaard verzekering:
iCare Standaard.


WERELDWIJDE

DEKKING


MAANDELIJKS
OPZEGBAAR


VOCHTSCHADE


VALSCHADE


PICK-UP &
RETURN

VERZEKERING

Nog veiliger verzekering:
iCare Extra.


WERELDWIJDE

DEKKING


MAANDELIJKS
OPZEGBAAR


VOCHTSCHADE


VALSCHADE


DIEFSTAL


PICK-UP &
RETURN

VERZEKERING

Nog veiliger verzekering:
iCare Extra.


WERELDWIJDE

DEKKING


MAANDELIJKS
OPZEGBAAR


VOCHTSCHADE


VALSCHADE


DIEFSTAL


PICK-UP &
RETURN

AMAC SUPPORT

Hulp nodig? Vragen?
Stel ze aan ons.

AMAC SUPPORT

Hulp nodig? Vragen?
Stel ze aan ons.

VERZEKERING

Je standaard verzekering:
iCare Standaard.


WERELDWIJDE

DEKKING


MAANDELIJKS
OPZEGBAAR


VOCHTSCHADE


VALSCHADE


PICK-UP &
RETURN

VERZEKERING

Je standaard verzekering:
iCare Standaard.


WERELDWIJDE

DEKKING


MAANDELIJKS
OPZEGBAAR


VOCHTSCHADE


VALSCHADE


PICK-UP &
RETURN

VERZEKERING

Nog veiliger verzekering:
iCare Extra.


WERELDWIJDE

DEKKING


MAANDELIJKS
OPZEGBAAR


VOCHTSCHADE


VALSCHADE


DIEFSTAL


PICK-UP &
RETURN

VERZEKERING

Nog veiliger verzekering:
iCare Extra.


WERELDWIJDE

DEKKING


MAANDELIJKS
OPZEGBAAR


VOCHTSCHADE


VALSCHADE


DIEFSTAL


PICK-UP &
RETURN

Wat te doen bij schade of diefstal

In het geval van een schade, defect of diefstal kun je 24/7 je claim indienen via het Harmony klantenportaal. Kom je er niet uit? De klantenservice helpt je graag verder via telefoonnummer 010 - 206 86 73.
Het defecte product lever je in bij jouw Amac-winkel, of je kunt (wanneer je iCare Standard of iCare Extra hebt) gebruik maken van pick-up & return. In dat geval wordt het product bij je thuis opgehaald en na reparatie of vervanging, weer teruggestuurd. Wil je jouw product liever inleveren in de winkel? Kom langs in één van onze 50 winkels en vergeet je Harmony-schadenummer niet mee te nemen. Zonder dit nummer kunnen we de reparatie niet in behandeling nemen.

Onze servicemedewerker neemt je defecte product in en wij zorgen voor de verdere afhandeling van de reparatie.
Zodra het gerepareerde of omgeruilde product gereed is, ontvang je een mailtje. Heb je ‘m ingeleverd in een Amac-winkel? Dan kun je ‘m daar weer ophalen. Vergeet niet om het mailtje mee te nemen. Heb je gekozen voor pick-up & return? Dan wordt je product naar je opgestuurd.

Lees meer
Lees minder

Beheer je klantgegevens zelf in het klantenportaal

Wil je jouw gegevens wijzigen of je polisvoorwaarden inzien? Dit kun je op elk gewenst moment zelf doen in het Harmony klantenportaal. Je kunt hier ook direct een schade- of diefstalclaim indienen. Om gebruik te maken van het klantenportaal heb je jouw klantnummer nodig. Deze kun je telefonisch opvragen bij de Harmony klantenservice via 010 - 206 86 73. Wil je je verzekering opzeggen? Ook dan kun je telefonisch contact opnemen met Harmony.

Lees meer
Lees minder

Welk bedrag betaal ik per maand?

De maandelijkse premie van iCare is afhankelijk van de aankoopwaarde van jouw product. Onze sales advisors hebben een overzicht van de maandpremies van de verschillende verzekeringen. Uiteraard vind je het maandbedrag ook op het polisblad en de SEPA-incassomachtiging. Beide ontvang je wanneer je iCare afsluit.

Op het polisblad staat ook het eigen risico vermeld dat je bij schade of diefstal betaalt. In het geval van schade of diefstal zal dit bedrag automatisch eenmalig worden geïncasseerd. Het bedrag van het eigen risico is afhankelijk van de aankoopwaarde van het jouw product. Onze Apple-expert kan je hier meer informatie over geven.

Lees meer
Lees minder

Heb je nog vragen?

Heb je nog vragen over iCare Standard of iCare Extra? Neem dan contact op met Harmony. Dat kan telefonisch van maandag t/m vrijdag tussen 08.30 en 18.00 uur, op het telefoonnummer 010 – 206 86 73. Je kunt ook altijd een mailtje sturen naar [email protected].

Dit is een beperkte weergave van de dekkingen en de voorwaarden. Lees voor meer duidelijkheid de verzekeringskaart en de voorwaarden.

Lees meer
Lees minder

NIEUWSBRIEF

Kortingen en kans op 
gratis AirPods Pro?

Wil jij als eerste toegang krijgen tot exclusieve kortingen en mooie acties? Wil jij elke maand kans maken op gloednieuwe AirPods Pro? En wil jij af een toe een cadeautje, gewoon omdat het kan? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief en scoor als eerste de allerbeste deals!

Ontdek onze winkels bij jou in de buurt
Amsterdam
Prins Hendrikkade 26
Arnhem
Roggestraat 13 a
Den Haag
Wagenstraat 10
Groningen
Westerkade 7
Rotterdam Lijnbaan
Lijnbaan 79B/C
Utrecht The Wall
Proostwetering 9
Bekijk alle winkels
Ontdek nu Klaar met ontdekken
Ontdek onze winkels bij jou in de buurt
Amsterdam
Prins Hendrikkade 26
Arnhem
Roggestraat 13 a
Den Haag
Wagenstraat 10
Groningen
Westerkade 7
Rotterdam Lijnbaan
Lijnbaan 79B/C
Utrecht The Wall
Proostwetering 9
Bekijk alle winkels
Ontdek nu Klaar met ontdekken