Terug naar overzicht
iCare

iCare

We hebben het allemaal weleens meegemaakt: een barst in het scherm van je iPhone of iPad, een beker koffie over je Mac en ga zo maar door. Steeds meer inboedelverzekeraars geven geen vergoeding meer, ook op vakantie of op reis gelden beperkte dekkingen op reisverzekeringen. iCare is de oplossing: zorgeloos gebruik maken van je apparatuur, waar je ook bent!

Dekking

iCare Basis biedt hulp bij technische defecten, val-, stoot-, water- en vochtschades en alle denkbare ongelukjes. iCare Plus biedt bovenop de basisdekking ook nog dekking tegen diefstal, beroving en hoge kosten bij misbruik van je bundel na diefstal.

Twijfel je nog?

iCare is maandelijks opzegbaar (na de minimale contractduur van 3 maanden). Dit doe je door te bellen naar Harmony Service Center (tel. 010 - 206 86 73, lokaal tarief). Daarnaast beschermt iCare wereldwijd, dus neem je spullen gerust mee op zakenreis of vakantie. De volledige dekking vind je in de polisvoorwaarden, die in de Amac Stores verkrijgbaar zijn.

Hoe werkt het?

  1. Bezoek een Amac Store bij jou in de buurt;
  2. Kies het product dat aan al je wensen voldoet, en bepaal samen met onze medewerker de iCare-verzekering die bij je past. De aanvraag wordt direct gedaan;
  3. Controleer je gegevens en onderteken de aanvraag. Neem direct je product met directe dekking mee naar huis! Zorgeloos genieten. Zo simpel is het.

Hoe weet ik welk bedrag per maand ik moet betalen?
Het bedrag per maand is afhankelijk van de verkoopwaarde van je product. De verkoper in de winkel heeft een overzicht van de maandbedragen. Uiteraard vind je het maandbedrag ook op je certificaat, dat je ontvangt wanneer je een iCare afsluit.

Waarom moet ik een eigen risico betalen?
Per schade betaal je een bedrag aan eigen risico om te zorgen dat je als een goed gebruiker met je product om gaat.

In geval van schade bij Zelfverzekerd en Zelfverzekerd+:
Bij schade dien je eerst het online schadeformulier in te vullen: https://saf.actua.nl. De reparatie of vervanging loopt via Amac, waar je ook de reparatiekosten betaalt, die je kunt declareren bij Actua. Indien het product gestolen is, of onherstelbaar beschadigd, krijg je op basis van het ingevulde schadeformulier een waardecheque die je in de Amac Stores kunt besteden.

In het geval van schade bij iCare:
In geval van een schade, defect of diefstal bel je met Harmony Service Center op het telefoonnummer 010 - 206 86 73 (lokaal tarief). Zij helpen je direct verder waarna je defecte product ter reparatie kan aanbieden via je eigen Amac Store. iCare betaalt direct de kosten aan Amac, je hoeft niets voor te schieten. Wanneer het product niet gerepareerd kan worden of gestolen is, kan je (na goedkeuring) een nieuw product op halen in de Amac Store. De medewerkers zijn bereikbaar op werkdagen van 08.30 uur tot 18.00 uur. Je kunt de schade of diefstal ook online melden via https://mijnpolis.harmonyservicecenter.nl.


 

iCare is op dit moment alleen nog via de Amac Stores af te sluiten. Bij een webshop bestelling met de keuze voor "Afhalen in winkel" heb je wel de mogelijkheid bij het afhalen in een Amac Store alsnog voor iCare te kiezen. Kom voor meer informatie langs in de Amac Store bij jou in de buurt.