Terug naar overzicht

Apple repareren
we bij Amac.

Dé plek voor jouw
officiële Apple-reparatie.

Apple repareren we bij Amac. Onze technici zijn door Apple gecertificeerd en gebruiken alleen de originele Apple-onderdelen. Anders dan bij de meeste reparateurs, behoud je bij ons je garantie ook na de reparatie. En met 50 servicelocaties is er altijd wel een Amac bij jou in de buurt.

Vind jouw Amac Store

De voordelen van Amac.

  • Inleveren en afhalen van reparaties op afspraak
  • Onze reparateurs zijn door Apple gecertificeerd
  • Reparaties binnen en buiten de standaardgarantie
  • Je behoudt je garantie, ook na reparatie
  • We gebruiken alleen originele Apple-onderdelen
  • Met 50 servicelocaties is er altijd wel eentje in de buurt
  • In een paar Amac Stores kunnen we zelfs direct repareren
  • Korte doorlooptijden, want je kunt je Apple-favorieten natuurlijk niet lang missen!
Let op!

Maak online je afspraak.

Het inleveren en ophalen van de te repareren producten gaat alleen op afspraak. Maak nu een afspraak op onze Amac Support-pagina.

Maak een afspraak

Amac Pro

Speciaal voor onze zakelijke klanten.

Heb je een iPhone of MacBook voor werk? Kijk dan op onze Amac Pro-pagina.

Ik ben een zakelijke klant

Dezelfde kwaliteit als de Apple Store.

We staan klaar om jouw kapotte Apple-producten weer tot leven te wekken. Vanaf het begin mogen we ons al Apple Authorised Service Provider (AASP) noemen. Dit betekent dat we aan Apples hoge kwaliteitseisen rond service en reparaties voldoen. We leveren dus altijd dezelfde kwaliteit van en garantie op reparaties als de Apple Store.

  • Apple Authorised Service Provider
  • Dezelfde kwaliteit en garantie als bij de Apple Store
  • Door Apple getrainde technici

Heb je problemen met je Apple-product?
Probeer dit eerst eens.

1. Zet je product aan en uit.

Gaat je iPhone of iPad niet uit?
Druk kort op de volume-omhoogknop, dan op de volume omlaagknop en houd dan de zijknop ingedrukt. Laat los als je het Apple logo ziet. 

Gaat je Mac niet uit?
Gebruik de aan-uitknop en houd deze ingedrukt tot je Mac uitgaat.

2. Check de Apple Supportpagina’s.

Op de Apple Supportpagina’s vind je ontelbaar veel vragen (met de antwoorden), mogelijke oplossingen en zelfs extra tips.

Vind je vraag

3. Bel Apple Support.

Kom je er nog niet uit? Bel dan met AppleCare Support. Een van de Apple-medewerkers gaat met je op zoek naar het probleem. Je bereikt ze via het nummer 0800 02 01 581 (lokaal tarief).

4. Maak een afspraak.

Kunnen de Apple-medewerkers je op afstand niet helpen? Dan vertellen ze je wat de mogelijkheden zijn.

Meestal verwijzen ze je door naar een servicepunt in de buurt. Je bent altijd welkom bij een van onze 50 Amac Stores om je product in te leveren. Maak daarvoor hier een afspraak.

Amac Support

Altijd het goede adres voor jouw Apple-reparatie.

Maak een afspraak

Amac Stores

50 Amac servicelocaties: altijd wel eentje in de buurt.

Vind jouw store

Reparatiemogelijkheden bij Amac.

iPhone, iPad, Mac, Apple Watch, iPod, AirPods, Apple TV en zelfs Beats. Je kunt vrijwel alle Apple-producten voor reparatie inleveren bij Amac.

Niet onbelangrijk:

  • Wij doen reparaties zowel binnen als buiten de garantie.
  • Ook Apple-producten die niet bij Amac zijn gekocht zijn welkom.
  • In de winkel geven onze medewerkers je meer informatie over de mogelijkheden rond je problemen en klachten.
  • Alle producten die bij Amac gekocht zijn en een fabricagefout hebben, worden binnen de garantie gerepareerd. Neem hiervoor een factuur of bon mee!
  • Buiten de garantie kost het maken van een prijsopgave bij verzekeringsgevallen en schade maximaal € 79,95,-.

Directe reparatie van iOS-apparaten.

We houden de doorlooptijden graag zo kort mogelijk. Daarom is het bij een aantal Amac Stores vaak mogelijk om je iOS-apparaat direct te laten diagnosticeren en repareren. Bel de winkel even voordat je langsgaat, dan laten zij je weten of ze de materialen op voorraad hebben!

Amac Stores met de directe reparatie-service:

Ideaal: de Express Service!

Met onze Express Service duurt het hele reparatieproces van A tot Z maar een paar dagen. Van het afleveren via diagnose, transport en reparatie tot het ophalen. De actuele reparatieduur en prijzen vind je in de winkel.

Reparatie-services in elke Amac Store.

Een aantal services kunnen we meestal in de Amac Store zelf uitvoeren. De doorlooptijd is dan maximaal enkele werkdagen.

Oplossingen die we in de winkel kunnen fixen:

  • Het installeren of her-installeren van een besturingssysteem of software.
  • Het herstellen of terugzetten van je iPhone, iPad en Mac naar fabrieksinstellingen.
  • Harde schijven worden in bijna geen enkele Mac vervangen, op enkele modellen uit 2010/2011 na.
  • RAM-modules worden alleen bij 27 inch (Intel) iMacs vervangen 

Informeer in jouw Amac Store naar de mogelijkheden, doorlooptijd en kosten. Voor zakelijke Apple-producten gelden dezelfde mogelijkheden.

Mijn product valt binnen de garantie.

Als een product binnen de garantietermijn kapotgaat, kunnen we vaak zonder extra kosten service en reparaties aanbieden.

Check je garantie:

  • Weet je niet zeker of je nog garantie hebt? Op je factuur vind je de datums.
  • De garantiedekking is ook afhankelijk van de staat van je product en de winkel waar je ‘m hebt gekocht.
  • Ben je je factuur kwijt? Pak je serienummer erbij en check via de onderstaande link of je nog garantie hebt.
  • Deze garantie-check geldt alleen op Apple-garantie.

Doe een garantie-check

Na het aanmelden van je reparatie.

Wanneer je je Apple-product aanmeldt voor reparatie, krijg je een mailtje met informatie over het inleveren van je product. Lees deze goed door. Zo kunnen we in de winkel zo snel mogelijk handelen, én heb je je Apple-apparaat zo snel mogeliijk weer terug.

Let op!

Schakel altijd je activeringsslot uit.

Een voorbeeld. Je iPhone, iPad of Apple Watch is kapot en je wilt ‘m inleveren voor reparatie. Je hebt al een afspraak en je gaat zo op weg naar de winkel. Denk er dan aan dat je het activeringsslot uitzet voordat je vertrekt. Anders kunnen wij helaas geen service leveren.

Zo doe je dat.

De serviceprogramma’s van Apple.

Het kan zijn dat jouw Apple-product een bekend probleem krijgt, dat ontstaat door een fabricagefout. Jouw product wordt dan zonder extra kosten gerepareerd, zelfs buiten de standaardgarantie. Bekijk de pagina over Apples serviceprogramma’s goed en bel eventueel met Apple Support over het oplossen van de problemen.

Bekijk alle serviceprogramma's.