Terug naar overzicht

Slim.nl en Amac: voor de besten van de klas

Norbert
donderdag 14 juli 2016
Door Norbert

Slim

Vanaf 4 juli 2016 zijn Apple Premium Reseller Amac en Slim.nl een uitgebreide samenwerking aangegaan op het gebied van Apple, accessoires, logistiek en service. Slim.nl vond in Amac de partner waarnaar het bedrijf op zoek was. Dankzij de ervaring op het gebied van educatie, de 22 winkels in Nederland, grote logistieke capaciteit en een eigen technische dienst kan Amac op een positieve manier bijdragen aan de ambities van Slim.nl.

Software en hardware voor lerend Nederland
Slim.nl is een webshop voor scholieren, studenten en docenten uit het voortgezet onderwijs en middelbaar beroepsonderwijs. Als initiatief van SLBdiensten biedt Slim.nl sinds 1995 educatieve kortingen op software én hardware aan. Inmiddels werkt het bedrijf samen met ruim 950 onderwijsinstellingen en levert Slim.nl in totaal aan meer dan 1 miljoen studenten en docenten. De samenwerking tussen Amac en Slim.nl zorgt ervoor dat er een optimale service geboden kan worden aan deze groep klanten; het eigen servicekanaal en de ervaringen binnen retail van Amac helpen hierbij. “Bij Slim.nl willen wij de beste condities bieden aan onze doelgroep, daarnaast vinden we het belangrijk om te werken met partners die het onderwijs goed begrijpen. Amac is op Apple gebied een ideale partner voor ons,” aldus Charles Stork, Directeur van Slim.nl.

Slim

Aan de slag
Dankzij de goede condities die beide partijen zijn overeengekomen, zijn de educatieve kortingen in de webshop bijzonder interessant. En om studenten en docenten snel te kunnen voorzien van de door hun bestelde Apple-producten, zijn de webshop van Slim.nl en de logistieke afdelingen binnen Amac op een slimme manier aan elkaar verbonden. Op deze manier kan een zeer korte levertijd gegarandeerd worden waardoor studenten en docenten vrijwel direct aan de slag kunnen. “Het partnerschap tussen Slim.nl en Amac zorgt ook voor verbinding op educatief en didactisch niveau,” aldus Norbert Andringa, Manager Zakelijk, Educatie en Zorg bij Amac. “De gezamenlijke focus op de educatieve markt is een solide positionering voor de verdere ontwikkelingen binnen digitaal onderwijs in Nederland.”

Optimale service en ondersteuning
De retail-benadering van Amac, door de 22 winkels in Nederland, en de uitgebreide ervaring op het gebied van logistiek en service zijn het voornaamste uitgangspunt voor de samenwerking. In de praktijk betekent dit dat klanten van Slim.nl altijd terecht kunnen in een van de Amac Stores voor service op hun Apple-producten. Klanten van Slim.nl die Apple-producten aanschaffen via de webshop ontvangen 3 jaar garantie. En omdat Amac gecertificeerd is als ‘Apple Authorised Service Provider’ kan het alle technische ondersteuning bieden en reparaties uitvoeren zonder tussenkomst van derden en verlies van kwaliteit.

Meer informatie over de producten een aanbiedingen is te vinden op de website van Slim.nl.

Norbert
donderdag 14 juli 2016
Door Norbert