Terug naar overzicht
Werkplekken

Microsoft Office 365 zakelijk

Waar je ook werkt, met welk device je ook werkt en of dit nou online of offline is: met Office krijg je alles gedaan. En omdat het in Office 2016 mogelijk is om documenten te bewerken in de cloud, kun je overal en altijd bestanden maken, bewerken en delen.

Neem contact op

Programma’s van Office
Met Microsoft Office 2016 voor Mac maak je gebruik van Outlook, Word, PowerPoint, Excel en OneNote. Office 2016 is gemaakt om nog makkelijker met klanten, collega’s en partners samen te werken. Gebruik de nieuwste toepassingen en bereik gewenste resultaten.

Voor zakelijk gebruik
Met Microsoft Office 365 Business heb je diverse mogelijkheden. Kies uit Office 365 Business, Office 365 Business Premium of Office 365 Business Essentials.

  • Office 365 Business: hiermee kun je alle Office-programma’s gebruiken op vijf Macs of pc’s, vijf iPads/tablets en iPhones/telefoons. Tevens krijg je hier 1 TB OneDrive opslag bij.
  • Office 355 Business Premium: hiermee kun je alle Office-programma’s gebruiken op vijf Macs of pc’s, vijf iPads/tablets en iPhones/telefoons. Tevens krijg je hier 1 TB OneDrive opslag en zakelijke e-mail bij.
  • Office 365 Business Essentials: is exclusief Office-programma’s (je krijgt er wel de webversies van Word, Excel en PowerPoint bij). Je beschikt over services als Exchange, SharePoint en Skype voor Bedrijven. Tevens krijg je hier 1 TB OneDrive opslag en zakelijke e-mail bij.
Hulpprogramma's voor de professional
Neem de naam van je bedrijf op in je zakelijke e-mailadres en vergroot zo je naamsbekendheid. Promoot je bedrijf met op maat gemaakte marketingmaterialen. Communiceer beter met klanten, collega’s en partners met diverse communicatieprogramma's, van e-mail en chatten tot sociale netwerken en videovergaderingen.
Hulpmiddelen voor teamwork
Met 1 TB aan opslagcapaciteit per gebruiker is er meer dan voldoende ruimte voor al je bestanden. Microsoft Office zal jouw bestanden altijd online opslaan, waardoor jij ze altijd en overal met mensen binnen en buiten jouw bedrijf kan delen. Met de functie voor het delen van inhoud, gedeelde agenda's en teamchats, ben je altijd gesynchroniseerd met je team of partners.

Word

Minder onderhoud, meer tijd om te werken

Besteed je tijd aan je werk en niet aan installeren, bijwerken of synchroniseren. Microsoft Office 365 zorgt hier achter de schermen voor, zodat je efficiënt kunt werken.

Microsof Office 365 is altijd up-to-date. Je werkt dus altijd met de laatste versie van je favoriete toepassingen, zoals Outlook, Word, PowerPoint, Excel en OneNote.

Je bestanden worden automatisch online opgeslagen. Hierdoor kun je altijd de laatste versie openen, bewerken en delen, waar je ook bent.

Neem contact op

Apparatuur