Terug naar overzicht



Maatregelen rondom coronavirus COVID-19

Beste klant,

Bij Amac staat de gezondheid en veiligheid van onze klanten en medewerkers voorop. De Nederlandse overheid neemt maatregelen tegen de verspreiding van het coronavirus (COVID-19). Deze maatregelen raken onze klanten en medewerkers.

Winkelbezoek

Onze winkels zijn geopend. We nemen maatregelen tegen verspreiding van het coronavirus. Zo beschermen wij onze klanten en medewerkers. Wij beperken het aantal klanten die tegelijk onze winkels bezoeken.

Onze medewerkers attenderen je bij ontvangst op de maatregelen. We verzoeken je deze op te volgen. Zo houden wij bezoek aan onze winkels veilig.

Openingstijden

Onze winkels zijn geopend. Zo helpen wij veel klanten met thuiswerken of leren vanuit huis. Soms passen wij de openingstijden van een winkel aan. Je vindt de actuele openingstijden van de winkel bij jou in de buurt op onze website amac.nl/stores.

Wij zien dat winkelketens deuren sluiten. Dit leidt tot vragen over onze openingen. Wij houden onze deuren open, zolang dit veilig is voor klanten en medewerkers. Door de deuren van onze winkels geopend te houden faciliteren wij thuiswerken, online college volgen en het verlenen van zorg. Wij houden vast aan onze gewone openingstijden. Het beperken van openingstijden zorgt voor meer klanten tegelijkertijd in onze winkels. Daarom beperken wij onze openingstijden alleen als dat echt niet anders kan. Je vindt de actuele openingstijden van de winkel bij jou in de buurt op onze website amac.nl/stores.

Betalen in de winkel

Betaal met pin en bij voorkeur contactloos. Wil je contant betalen? Leg het geld op de balie en voorkom lichamelijk contact.

Reparaties

Voor reparatie van je device kun je gewoon bij ons terecht. Bekijk de openingstijden op amac.nl/stores voor een winkel bij jou in de buurt. Bij inname vragen we je je device goed schoon te maken.

Bezorging

Onze bezorger PostNL neemt extra maatregelen. Vanaf maandag 16 maart tekent onze bezorger na toestemming van de ontvanger voor ontvangst. Zo wordt menselijk contact geminimaliseerd. We vragen de ontvanger om de laatste 3 cijfers van het legitimatiebewijs en noteren deze in het handtekeningveld. Daarnaast is het erg druk bij PostNL. De bezorgers doen hun uiterste beste je bestelling op tijd te bezorgen. Soms lukt dat niet.

Levertijd

Er is voldoende voorraad van veel producten. Mocht een product niet op voorraad zijn dan is er vaak een alternatief. Op onze website vind je bij ieder product de actuele beschikbaarheid.

iMember

Wij annuleren alle iMember afspraken voor onbepaalde tijd. Dit betekent dat je geen iPersonal, iLearn of iSetup kunt volgen.

We verlengen het lidmaatschap voor de periode dat je geen gebruik kunt maken van iMember. Wij berekenen de verlenging vanaf 16 maart.

Contact

Onze klantenservice staat voor je klaar. Je bereikt hen via care@amac.nl of via WhatsApp op nummer +31 611278920.

Zakelijk contact

Zakelijke klanten helpen we graag verder bij Amac Pro. Telefonisch contact is beperkt mogelijk. Stuur een mail naar info@amacpro.nl of vul het contactformulier op onze zakelijke website in.