Terug naar overzicht

Maatregelen rondom het coronavirus (COVID-19)

Vanaf woensdag 28 april kun je weer zonder afspraak bij ons terecht! We mogen onze deuren weer helemaal voor je openen en we hebben er zin in! Natuurlijk zijn we nog wel gebonden aan een aantal maatregelen, die vind je hieronder. Maar dat mag de pret niet drukken. We zien je snel!

Coronamaatregelen

Bij Amac staan de gezondheid en veiligheid van onze klanten en medewerkers voorop. Om de verspreiding van het coronavirus (COVID-19) tegen te gaan hebben we een aantal maatregelen getroffen. Op deze pagina vind je alle informatie over wat deze maatregelen voor jou betekenen.


Winkelbezoek

Amac Stores zijn geopend. Wel gaat het er binnen iets anders aan toe dan normaal. Per winkel is er bijvoorbeeld een beperkt aantal klanten dat naar binnen mag. Hoeveel hangt af van de grootte van de winkel.

Veel eerdere maatregelen blijven van kracht. Kom daarom alleen naar de winkel en vergeet je mondkapje niet. Bij binnenkomst vertellen onze medewerkers je er alles over. We vragen je om je aan de voorwaarden te houden. Zo houden we ook jouw bezoek aan onze winkels veilig.


Mondkapjes

Het dragen van een mondkapje is verplicht in al onze winkels, voor alle medewerkers en klanten.


Openingstijden

Soms moeten we de openingstijden van een winkel aanpassen. Dat doen we alleen als het echt niet anders kan, bijvoorbeeld bij ziekte of andere veiligheidsmaatregelen. Je vindt de actuele openingstijden van de winkel bij jou in de buurt op onze website amac.nl/stores. Daar vind je ook een tool om je winkelafspraak te maken. (Klik hier voor het maken van je reparatie-afspraak.)


Betalen in de winkel

Betaal met pin en bij voorkeur contactloos. Wil je toch graag contant betalen? Leg het geld op de balie en voorkom lichamelijk contact.


Reparaties

Voor reparatie van je Apple-apparaat kun je gewoon bij ons terecht. Dit gaat alleen op afspraak. Klik hier om je reparatie-afspraak te maken.

Bekijk de openingstijden van de Amac Store bij jou in de buurt op amac.nl/stores voor een winkel bij jou in de buurt. Bij inname vragen we je je device goed schoon te maken.


Bezorging

Ook onze bezorger PostNL heeft extra maatregelen genomen. De bezorger tekent na toestemming van de ontvanger voor ontvangst. Zo wordt menselijk contact geminimaliseerd. Daarnaast vraagt de bezorger de ontvanger om de laatste 3 cijfers van het legitimatiebewijs en noteert deze in het handtekeningveld.

Het is momenteel erg druk bij PostNL. De bezorgers doen hun uiterste best om je bestelling op tijd te bezorgen. Houd er rekening mee dat dit niet altijd lukt.


Levertijd

Van de meeste producten hebben we voldoende voorraad. Mocht een product niet op orde zijn, dan is er vaak een alternatief. Op onze website vind je bij ieder product de actuele beschikbaarheid.

De wereldwijde belangstelling in Apple-producten betekent dat ze soms beperkt leverbaar zijn. Dit geldt vooral voor de nieuwste releases. Levertijden kunnen soms oplopen. Gelukkig krijgen we regelmatig nieuwe voorraad binnen.


iMember

Wij annuleren alle iMember-afspraken voor onbepaalde tijd. Dit betekent dat je geen iPersonal, iLearn of iSetup kunt volgen.

We verlengen het lidmaatschap met de periode waarin je geen gebruik kunt maken van iMember. Wij berekenen de verlenging vanaf 28 september.


Contact

Vragen over de coronamaatregelen? Kijk op de klantenservicepagina. Houd deze pagina ook in de gaten voor updates.

Onze medewerkers hebben dezelfde kennis als je op deze pagina vindt. Toch liever iemand spreken? Onze klantenservice staat voor je klaar. Je bereikt ze via care@amac.nl of via WhatsApp op nummer +31 6 11 27 89 20.


Zakelijk contact

Zakelijke klanten helpen we graag verder bij Amac Pro. Telefonisch contact is beperkt mogelijk. Stuur een mailtje naar info@amacpro.nl of vul het contactformulier op onze zakelijke website in.