Terug naar overzicht
Lightspeed

Lightspeed

Mobiele kassasystemen voor iPad

Jouw bedrijf heeft een kassa nodig die speciaal is gebouwd voor jouw winkel, restaurant of hotel. Een kassasysteem dat alle functies biedt om van jouw bedrijf een succes te maken. Het is een managementsysteem dat helpt bij elk aspect binnen jouw bedrijf.

Totaaloplossing

Amac biedt een totaaloplossing die bestaat uit de meest geavanceerde technologieën, ongekend gebruiks- gemak en veiligheid. De complete setup kan worden voorzien van een iPad met houder, kassa-software, kassalade, bonnenprinter en barcodescanner.

Omnichannel

Ongeacht hoeveel locaties je met je winkel hebt of welke producten je verkoopt. Het Lightspeed kassasysteem helpt je niet alleen bij de basics zoals afrekenen maar ook bij je voorraad, je dagrapporten, je maandoverzicht en je klantenbestand. Kies nu voor een iPad kassasysteem met touchscreen om efficiënter en sneller te werken.

Flexibel, veilig en modern

Ons iPad-kassasysteem werkt volledig in de cloud. Daardoor is het vanaf elke locatie te bedienen, kun je makkelijk uitbreiden en worden er veilige back-ups gemaakt van al je data. De kassa-software bevat gratis ondersteuning en support op de tijden die jou het beste uitkomen.

Oplossingen voor horeca

Met het mobiele kassasysteem voor horeca kun je een betere klantbeleving aanbieden. De kassa-oplossing werkt volledig in de cloud en heeft zelfs een optionele offline-modus, zodat jouw onderneming altijd soepel blijft draaien.

Van voorraadbeheer tot data-analyse, verkoopprocessen en personeelsmanagement, ons kassasysteem in de cloud helpt je bij het managen van één of meerdere horeca-locaties.

Geavanceerd management

  • Grip op je mankracht tijdens piekuren, de shifts van je personeel en hun performance.
  • Personaliseer de iPad kassa zodat de interface bij jou zaak past van tafelindeling tot het splitten van rekeningen.
  • Realtime verkoopcijfers: bijvoorbeeld de bestverkopende producten, voorraaden en omzet per medewerker.

iPad als mobiele kassa

  • Je personeel kan direct aan de slag door de gebruiksvriendelijke interface op een iPad.
  • Korte wachttijden en een hogere omzet per tafel.
  • Op elke plek bestellingen en betalingen verwerken.

Voordelen voor horeca

Van voorraadbeheer tot data-analyse, verkoopprocessen en personeelsmanagement, ons kassasysteem in de cloud helpt je bij het managen van één of meerdere horeca-locaties.

Bestellingen opnemen

  • Geen miscommunicatie meer tussen de bestellingen en de keuken.
  • Binnen een paar klikken heb jij een special of een (terugkerende) actie ingevoerd.
  • Met de optionele ‘Liteserver’ hoef je je ook zonder internetverbinding geen zorgen te maken.

Nieuw: Self-Order Menu

  • Minder wachttijd omdat je gasten zelf bestellen.
  • Verminder arbeidskosten en run je bedrijf op een efficiënte manier.
  • Plaats iPads op elke tafel of kies voor een vast display.

Maak gebruik van de kennis en ervaring van Amac

Neem contact op

Oplossingen voor retail

Het maakt niet uit hoe je winkel is opgezet of wat je nodig hebt voor jouw bedrijf, bij Amac kun je terecht voor een complete kassa-oplossing voor jouw manier van werken. Ontdek de voordelen voor jouw winkel.

Beheer je voorraad efficiënter

  • Voorraad wordt automatisch aangepast per locatie zodra je iets verkoopt of inkoopt.
  • Artikelen zijn direct in te kopen; slechts een paar klikken.
  • Realtime verkoopcijfers: bijvoorbeeld de bestverkopende producten, voorraaden en de beste leveranciers.

De beste klantervaring

  • Betere service dankzij uitgebreide klanthistorie, merk- voorkeur, maten, contactinformatie, notities en meer.
  • Marketingactiviteiten afgestemd of klantbehoeften.
  • Persoonlijke winkelervaring door maximale interactie met klanten via de iPad.

Voordelen voor retail

Van voorraadbeheer tot data-analyse, verkoopprocessen en personeelsmanagement, ons kassasysteem in de cloud helpt je bij het managen van één of meerdere winkellocaties.

Inclusief webshop

  • Eenvoudig een online winkel opstarten om meer klanten te bereiken.
  • Volledige integratie van fysieke winkel en webshop.
  • Automatische synchronisatie van verkoop- en klant- gegevens.

Altijd veilig, schaalbaar en up-to-date

  • Alle je data veilig in de cloud opgeslagen.
  • Extra veilige, online back-up – gescheiden van je origine- le gegevens.
  • Inclusief automatische software-updates zodat je altijd goed beschermd en bij de tijd blijft.

Amac helpt je op weg

Ben je helemaal overtuigd of twijfel je nog of Mac, iPhone en iPad iets voor jouw bedrijf is? Onze adviseurs komen graag eens bij je langs om de voordelen van Apple in jouw bedrijf uit te leggen.

Laat je contactgegevens achter

* Verplichte velden