Terug naar overzicht
iCare Pro

iCare Pro

Het beste servicepakket voor jouw organisatie

We hebben het allemaal weleens meegemaakt: een barst in het scherm van je iPhone of iPad, een beker koffie over je Mac en ga zo maar door. iCare Pro is de oplossing: zorgeloos gebruik maken van je apparatuur, waar je ook bent! In het geval van schade of zelfs diefstal van je apparaat, zorgen wij voor een razendsnelle reparatie of vervanging van jouw product. Reis je veel naar het buitenland? Geen punt. iCare Pro biedt wereldwijde dekking, zodat je altijd en overal volop van jouw product kan genieten.
Neem direct contact op

iCare Pro dekking

Met iCare Pro verleng je de fabrieksgarantie of ben je gedekt bij onder andere val-, stoot, waterschade en diefstal. Dat is fijn, want een barst in je scherm vermindert het gebruiksgemak behoorlijk.

iCare Pro voordelen

  • Altijd reparatie of vervanging met een gelijkwaardig product
  • Mogelijkheid om uit te breiden met een leenapparaat bij zowel iCare Pro Basis als iCare Pro Plus
  • Met een eenmalige betaling tot 48 maanden gedekt tegen de kosten van schade en diefstal
  • iCare Pro Plus heeft een laag eigen risico van €50,-
iCare Pro dekking
iCare Pro
iCare Pro Basis
iCare Pro Plus

Wat kost het voor jouw product?

De kosten van iCare Pro zijn afhankelijk van de aankoopwaarde van jouw product. Onze medewerkers hebben een overzicht van de tarieven van de verschillende serviceproducten. Zij vertellen je graag wat de kosten zijn.
Neem contact op

Minimale contractduur 

De minimale contractduur verschilt per iCare Pro pakket. iOS apparaten kunnen gedekt worden voor een periode van 24, 36 of 48 maanden na aankoop. MacOS kan gedekt worden voor een periode van 36 of 48 maanden na aankoop.

Wat te doen bij schade of diefstal? 


  1. In het geval van een schade, defect of diefstal kun je de klantenservice van Harmony, waar je risico is ondergebracht, bellen via telefoonnummer 010 - 206 86 73.
  2. Het defecte product zal bij je worden opgehaald en je krijgt, als je daarvoor hebt gekozen, een leenapparaat.
  3. Amac zorgt voor de verdere afhandeling van de reparatie.
  4. Zodra het gerepareerde of omgeruilde product gereed is wordt het weer bij je bezorgd en wordt je leenapparaat weer meegenomen.

Heb je nog vragen?

Heb je nog vragen over iCare Pro? Of kunnen we je ergens anders mee helpen? Neem dan contact op.
Wil je weten wat precies wel en niet onder de dekking valt en welke regels er voor jou gelden, dan kun je de voorwaarden opvragen bij Amac Pro.
Contact opnemen met Amac Pro

De verzekeringscomponenten van iCare Pro hebben wij via onze partner Harmony ondergebracht bij een verzekeraar.


Amac helpt je op weg

    • In verband met het Coronavirus is telefonisch contact met Amac Pro beperkt mogelijk. Laat je telefoonnummer achter zodat wij je terug kunnen bellen.
Ben je al helemaal overtuigd of wil je meer informatie over de mogelijkheden van Apple voor jouw organisatie? Wij komen graag met je in contact om de voordelen van Apple voor professionals te bespreken.Een lease-offerte aanvragen is mogelijk indien jouw onderneming minimaal 1 boekjaar gedraaid heeft. Onder voorbehoud van kredietgoedkeuring.

* Verplichte velden