Terug naar overzicht
iCare

Verzekeringen

Vanuit Amac bieden wij verschillende verzekering aan: iCare Basis, iCare Plus & iCare Protect en iCare Standard & iCare Extra. Het moment van afsluiten is bepalend voor welke voorwaarde polis je dient te raadplegen.

Voor 14 feb 2022
Na 14 feb 2022

iCare

We hebben het allemaal weleens meegemaakt: een barst in het scherm van je iPhone of iPad, een beker koffie over je Mac en ga zo maar door. iCare is de oplossing: zorgeloos gebruikmaken van je apparatuur, waar je ook bent! In het geval van schade of zelfs diefstal van je apparaat, zorgen we voor een razendsnelle reparatie of vervanging van jouw product. Reis je veel naar het buitenland? Geen punt. iCare biedt wereldwijde dekking, zodat je altijd en overal volop van jouw product kunt genieten.

Voordelen

  • Altijd reparatie of vervanging door een gelijkwaardig product;
  • Maandelijks opzegbaar (na de minimale looptijd);
  • Laag eigen risico;
  • Amac is door Apple aangewezen als Apple Authorized Service Provider.

Dekkingen

Met iCare ben je via onze partner Harmony verzekerd voor onder andere val-, stoot- en waterschade. Dat is fijn, want een barst in je scherm vermindert het gebruiksgemak behoorlijk. Naast de basisdekking kun je jouw Apple-product ook verzekeren tegen diefstal en beroving. Als je een iPhone hebt, hebben we nog een extra optie. Met iCare Plus Protect bieden wij je namelijk extra voordeel op je maandpremie én een gratis case en screenprotector* voor je iPhone aan.

iCare-dekkingen

*Het merk van de case en screenprotector kan verschillen per winkel. Vraag ernaar bij jouw Amac sales advisor.

Minimale contractduur
De minimale duur verschilt per iCare. Bij iCare Basis is het bijvoorbeeld 3 maanden, bij iCare Plus Protect 12 maanden. Hierna is iCare maandelijks opzegbaar. En voor welke iCare je ook kiest, je hebt altijd een bedenktijd van 14 dagen.


Hoe werkt het?

Wil jij iCare? Dat kan. Snel en gemakkelijk!

  1. Bezoek een van onze 50 Amac Store.
  2. Kies het product dat aan je wensen voldoet en bepaal samen met onze sales advisor welke iCare het best bij jou past. Hij of zij verstuurt de aanvraag direct naar Harmony. Harmony schrijft de premie automatisch van je rekening af. In de Amac Store betaal je alleen € 9,95 administratiekosten.
  3. Jouw (voorlopige) dekking gaat direct in op het moment dat de iCare is afgehandeld door de medewerker.
  4. Binnen 14 dagen ontvang je de definitieve bevestiging per e-mail met daarin jouw polisblad en SEPA incassomachtiging.
  5. Nu kun je zorgeloos genieten van je aankoop. Zo simpel is het!

Beheer je klantgegevens zelf in het klantenportaal
Wil je je gegevens wijzigen of je polisvoorwaarden inzien? Dit kun je op elk gewenst moment zelf doen in het Harmony klantenportaal. Je kunt hier ook direct een schade- of diefstalclaim indienen. Om gebruik te maken van het klantenportaal heb je jouw klantnummer nodig. Deze kun je telefonisch opvragen bij de Harmony klantenservice via 010 - 206 86 73.

Welk bedrag betaal ik per maand?
De maandelijkse premie van iCare is afhankelijk van de aankoopwaarde van jouw product. De Amac sales advisor heeft een overzicht van de maandpremies van de verschillende verzekeringen. Uiteraard vind je het maandbedrag ook op het polisblad en de SEPA-incassomachtiging. Beide ontvang je wanneer je iCare afsluit.

Op het polisblad staat ook het eigen risico vermeld dat je bij schade of diefstal betaalt. In het geval van schade of diefstal zal dit bedrag automatisch eenmalig worden geïncasseerd. Het bedrag van het eigen risico is afhankelijk van de aankoopwaarde van het jouw product. De Amac sales advisor kan je hier meer informatie over geven.

Wat te doen bij schade of diefstal?

  1. In het geval van een schade, defect of diefstal kun je 24/7 je claim indienen via het Harmony klantenportaal. Kom je er niet uit? De klantenservice helpt je graag verder via telefoonnummer 010 - 206 86 73.
  2. Het defecte product lever je in bij jouw Amac Store. Vergeet je Harmony-schadenummer niet mee te nemen. Zonder dit nummer kunnen we de reparatie niet opsturen.
  3. Amac neemt je defecte product in en zorgt voor de verdere afhandeling van de reparatie.
  4. Zodra het gerepareerde of omgeruilde product gereed is, ontvang je een mailtje. Je kunt ‘m dan weer ophalen in jouw Amac Store. Vergeet niet om het mailtje mee te nemen.

Zeker weten wat bij je past?

Om je het best te helpen met het afsluiten van een verzekering, bieden we je een iCare-adviesgesprek aan. Dit adviesgesprek is helemaal gratis en vrijblijvend, en gooi je heel makkelijk in je winkelmandje. Wij sturen je gegevens (helemaal veilig) door naar Harmony en zij bellen je op om samen met jou uit te vinden of iCare bij je past!

Lees hier meer


Heb je nog vragen?

Heb je nog vragen over iCare? Of kunnen we je ergens anders mee helpen? Neem dan contact op met Harmony. Dat kan telefonisch van maandag t/m vrijdag tussen 08.30 en 18.00 uur, op het telefoonnummer 010 – 206 86 73. Je kunt ook een mailtje sturen naar info@harmony.nl.

Dit is een beperkte weergave van de dekkingen en de voorwaarden. Lees voor meer duidelijkheid de verzekeringskaart en de voorwaarden.

Polisvoorwaarden Verzekeringskaart Insurance card (EN)

De voordelen van iCare Standard en iCare Extra:

  • Altijd reparatie of vervanging door een gelijkwaardig product
  • Laag eigen risico
  • Maandelijks opzegbaar
  • Pick-up & return
  • Wereldwijde dekking
  • Amac is door Apple aangewezen als Apple Authorized Service Provider


Dekkingen

Met iCare Standard ben je via onze partner Harmony verzekerd tegen onder andere val-, stoot-, water- en vochtschade. Naast deze basis dekking kun je jouw Apple-apparaat ook indekken tegen diefstal en beroving. Kies in dat geval voor iCare Extra. Zowel iCare Standard als iCare Extra geven je wereldwijde dekking en hebben een laag eigen risico.



Hoe werkt het?

Onze sales advisors denken graag met je mee over welke iCare het beste bij je past. Ga je voor iCare Standard of voor iCare Extra? Zodra je de keus hebt gemaakt, vult onze sales advisor een aantal gegevens van je in die onze partner Harmony nodig heeft om de verzekering te activeren. Harmony schrijft vervolgens maandelijks automatisch de premie af van je rekening. Er zitten verder geen afsluitkosten aan verbonden.

Jouw dekking gaat in zodra de sales advisor samen met jou de registratie heeft afgerond. Je loopt dus direct met een verzekerd product de deur uit. Binnen 14 dagen ontvang je de definitieve bevestiging per e-mail met daarin jouw polisblad en SEPA incassomachtiging. Nu kun je zorgeloos genieten van je aankoop. Zo simpel is het!



Wat te doen bij schade of diefstal?

In het geval van een schade, defect of diefstal kun je 24/7 je claim indienen via het Harmony klantenportaal. Kom je er niet uit? De klantenservice helpt je graag verder via telefoonnummer 010 - 206 86 73.
Het defecte product lever je in bij jouw Amac Store, of je kan (wanneer je iCare Standard of iCare Extra hebt) gebruik maken van pick-up & return. In dat geval wordt het product bij je thuis opgehaald en na reparatie of vervanging, weer teruggestuurd. Wil je jouw product liever inleveren in de winkel? Maak dan eenvoudig een afspraak via amac.nl/support en vergeet je Harmony-schadenummer niet mee te nemen. Zonder dit nummer kunnen we de reparatie niet opsturen. Onze service medewerker neemt je defecte product in en wij zorgen voor de verdere afhandeling van de reparatie.
Zodra het gerepareerde of omgeruilde product gereed is, ontvang je een mailtje. Heb je ‘m ingeleverd in een Amac Store? Dan kun je ‘m daar weer ophalen. Vergeet niet om het mailtje mee te nemen. Heb je gekozen voor pick-up & return? Dan wordt je product naar je opgestuurd.



Beheer je klantgegevens zelf in het klantenportaal

Wil je je gegevens wijzigen of je polisvoorwaarden inzien? Dit kun je op elk gewenst moment zelf doen in het Harmony klantenportaal. Je kunt hier ook direct een schade- of diefstalclaim indienen. Om gebruik te maken van het klantenportaal heb je jouw klantnummer nodig. Deze kun je telefonisch opvragen bij de Harmony klantenservice via 010 - 206 86 73. Wil je je verzekering opzeggen? Ook dan kan je telefonisch contact opnemen met Harmony.



Welk bedrag betaal ik per maand?

De maandelijkse premie van iCare is afhankelijk van de aankoopwaarde van jouw product. Onze sales advisors hebben een overzicht van de maandpremies van de verschillende verzekeringen. Uiteraard vind je het maandbedrag ook op het polisblad en de SEPA-incassomachtiging. Beide ontvang je wanneer je iCare afsluit.

Op het polisblad staat ook het eigen risico vermeld dat je bij schade of diefstal betaalt. In het geval van schade of diefstal zal dit bedrag automatisch eenmalig worden geïncasseerd. Het bedrag van het eigen risico is afhankelijk van de aankoopwaarde van het jouw product. Onze sales advisor kan je hier meer informatie over geven.



Heb je nog vragen?

Heb je nog vragen over iCare Standard of iCare Extra? Neem dan contact op met Harmony. Dat kan telefonisch van maandag t/m vrijdag tussen 08.30 en 18.00 uur, op het telefoonnummer 010 – 206 86 73. Je kunt ook altijd een mailtje sturen naar info@harmony.nl.